دانلود فایل جذب ثروت به سرعت

جذب ثروت و خوشختبی با فایل های subliminalmp3s

صدای زیر پیام چیست؟

پیام های صوتی زیرنویس واقعا فقط تأیید مثبت مثبت هستند – برای مثال، آلبوم متعلق به خود ما انگیزه ما شامل اظهارات ساده مانند این است:

من سطح طبیعی خود انگیزه دارم
من همیشه انگیزه دارم
من برای مدت زمان طولانی انگیزه دارم
من تا زمانی که یک پروژه یا کار کامل به پایان برسد، انگیزه دارم
وقتی کار سخت می شود انگیزه می گیرم
مشکلات و مشکلات فقط انگیزه بیشتری به من میدهند

پیام های مخفی اغلب در یک روش بسیار اسرارآمیز تصویر می شوند.

ایا می خواهید جذب ثروت و پول داشته باشید

ایا می خواهید اهنربا ثروت و خوشبختی باشید

ما دوست داریم افسانه ها را از بین ببریم و حقیقت را در مورد صدای متعالین نشان دهیم – این صدای متعلق به یک روش ساده برای توسعه شخصی است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

صدای Subliminal واقعا فقط تأیید مثبت است، اما با فرکانس صوتی بالاتر (ما در یک دقیقه آن را دریافت می کنیم) و هر کسی که به شما در غیر اینصورت می گوید یا آن را بیشتر نشان می دهد، احتمالا فقط تلاش برای افزودن عصبانیت است یک امتیاز فروش منحصر به محصول خود (که واقعا مورد نیاز نیست).

تفاوت این است که با صدای متعال، شما واقعا تصدیق های مثبت را آگاهانه نمی شنوید.

همه آنها ثبت می شوند، اما بعد از آن به فرکانس صدا بالاتر، فقط در لبه سطح شنوایی انسان نقل مکان کرد.
چگونه کار می کند؟

رایج ترین سوال ما، و رایج ترین سوء تفاهم در مورد صدای متعالی است که عموما این است که “اگر من نمی توانم آن را بشنوم، چگونه می تواند به من کمک کند؟”

پاسخ به این سؤال این است که اگر چه شما چیزی را آگاهانه نمی شنوید، اطلاعات هنوز هم توسط ذهن ناخودآگاه شما برداشت شده و پردازش می شوند.

ذهن شما مانند یک کوه یخ است – ذهنیت ذهن شما ۱۰٪ در سطح است، اما قدرتمندتر و بزرگتر از ذهن، بخش ناخودآگاه است و قادر به جمع آوری اطلاعاتی است که همیشه از نظر آگاهانه آگاه نیستید. این اطلاعات متعالی را می گیرد و آن را در ذهن شما ذخیره می کند و با مواجه شدن کافی شما می توانید تغییرات در سیستم های باور، روش های تفکر، عادت ها و خیلی چیزهای دیگر را تغییر دهید.

 

جهت تهیه فایل و دانلود به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۳۵ پیامک بدهید

 

سوالات متداول در مورد فایل های جذب ثروت و خوشبختی
چگونه کار می کند

پیام های متعالی چیست؟
پیام محرمانه هر گونه اطلاعاتی است که ما بدون آنکه به طور آگاهانه آن را درک می کنیم دریافت کنیم. این اطلاعات می تواند در هر فرمت باشد از ویدئو، به تصاویر، و البته، صدای متعال. صدای زیردریایی تخصص ما است، بنابراین به جای توضیح علمی از فلاش تصاویر ما چیزهایی را که مربوط به صدای متعال است را حفظ خواهیم کرد.
شما می توانید یک پیام صوتی را به روش های مختلفی متمایز کنید، اما تکنیک هایی که ما استفاده می کنیم، صرفا برای ضبط مجموعه ای از پیشنهادات کلامی و انتقال آنها به یک فرکانس صوتی بالاتر است. این به این معنی است که دستورالعمل های کلامی فقط از محدوده صحیح و محرمانه شنوایی شما خارج می شود.
چگونه کار می کند؟
کلید پیام پیام متنی این است که شما این آگاهی را آگاهانه نمی شنوید، اما ذهن ناخودآگاه شما قادر به برداشتن آن است و ذخیره آن در ذهن شما به طور عادی است.
ذهن شما مانند یک کوه یخ است – ذهنیت ذهنی شما ۱۰٪ در سطح است، اما بخش قدرتمندتر و بزرگتر ذهن ناشی از ناخودآگاه است و قادر است اطلاعاتی را که همیشه از نظر آگاهانه آگاه نیست بردارید. این اطلاعات متعالی را می گیرد و آن را در ذهن شما ذخیره می کند و با مواجه شدن کافی شما می توانید تغییرات در سیستم های باور، روش های تفکر، عادت ها و خیلی چیزهای دیگر را تغییر دهید.
چرا استفاده از زیردستان؟
شما ممکن است فکر کنید “نقطه در زیرمجموعه چیست؟” و یا “چرا ناراحت ساختن پیام های نامفهوم؟” خوب، این به این دلیل است که یک بیانیه منظم و یک پیشنهاد متعلق به تأثیرات مختلف بر ذهن شما دارد.
اگر، مثلا، شما تصدیقات خود را برای خودتان تکرار میکنید یا از یک آلبوم با پیشنهادات قابل شنیدن استفاده میکنید، بنابراین ممکن است به طرز شگفت انگیزی تنظیم شود که ذهن آگاه شما پیشنهادات را رد کند. به عنوان مثال، اگر مسائل مربوط به اعتماد به نفس داشته باشید و کسی به شما می گوید “شما اعتماد دارید” احتمالا فورا فورا دریافت خواهد شد، زیرا ذهنیت ذهنی شما “می داند” این عبارت به اشتباه گفته می شود.
با این وجود با برنامه نویسی ناخودآگاه، مانع ذهنیت ذهنی شما از بین می رود و بنابراین ممکن است تغییراتی ایجاد شود که شما نمی توانید از طریق روش های منظم و منظم توسعه / یادگیری اطلاعات ارسال کنید.
چه احساسی دارم؟
هر کس متفاوت است – برخی از مردم اثرات پیام های متعین را تقریبا بلافاصله تجربه می کنند؛ احساس انرژی، متمرکز، روشن در ذهن، و یا بسیار انگیزه رایج هستند. برای دیگران تغییرات کمی طول می کشد تا اثر کنند، اما در طول مدت طولانی شما باید تغییر در نگرش خود را متوجه شوید، و شما احتمالا متوجه خواهید شد که افکار و عقاید مختلفی درباره تغییر شما دنبال می کنید – پس از آن شروع به فیلتر کردن به اقدامات روزمره خود و الگوهای رفتاری خود را در یک مقیاس بزرگتر تغییر دهید.
چگونه باید گوش کنم؟
چگونه شما گوش می دهید یک ترجیح شخصی است. بهترین راه برای شنیدن وجود ندارد. برای چه کسی کار می کند ممکن است برای شخص دیگری مناسب نباشد.
اگر جدی در مورد ایجاد تغییر در زندگی خود جدی باشید، سعی کنید یک “غرق شدن کامل” ایجاد کنید، یعنی هر زمان و هر کجا که می توانید، آلبوم های خود را بازی کنید. شما می توانید هنگام خواندن، تمرین و حتی بیدار شدن در هنگام خواب، و یا در حالی که در حال کار هستید، در حالی که مطالعه می کنید گوش می دهید. شما باید از این آلبوم ها تا حد امکان استفاده کنید و هر جایی که به کامپیوتر دسترسی داشته باشید و یا بتوانید از Mp3 Player خود استفاده کنید گوش دهید.
این غوطه وری تمام در صدای متعال، هنگامی که با برنامه ریزی و اقدام آگاهانه نسبت به اهداف شما ترکیب می شود، شما را بسیار موفق تر خواهد کرد – این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که شما همیشه بر اهداف خود تمرکز می کنید. این یک میل سوزان برای موفقیت خواهد شد؛ دادن به شما یک مزیت عظیم نسبت به هر چیزی که در زندگی دنبال می کنید.
آیا می توانم به چند آلبوم در یک زمان گوش کنم؟
بله شما می توانید، اما این واقعا فقط ترجیح شخصی است. بعضی از مردم ترجیح میدهند در یک زمان به یک آلبوم گوش دهند، دیگران اغلب همزمان چندین آلبوم را پخش میکنند. این واقعا می تواند شما را در معرض بسیاری از پیام های مثبت محرمانه قرار دهد اما برای همه مناسب نیست. هر شخص متفاوت است و ما توصیه می کنیم تجربه ای برای پیدا کردن تعادل مناسب آلبوم برای شما داشته باشید و ببینید چه چیزی شما را به بهترین وجه به ارمغان می آورد.
آیا می توانم بیش از حد گوش کنم؟
نگران نباشید، نه 🙂 شما هرگز از واکنش منفی خود در مورد استفاده از آلبوم های غریب ما مطلع نخواهید شد. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید گوش دهید
در واقع ما توصیه می کنیم گوش دادن هر زمان که شما می توانید. اگر شما آلبوم های خود را بارها بازی می کنید، یک «غوطه وری کامل» ایجاد خواهید کرد. شما فوق العاده متمرکز بر هدف خود، انگیزه و رانده شده است، و شما واقعا همه چیز را برای انجام این اتفاق می افتد.
چه مدت طول خواهد کشید تا کار کند؟
هر کس متفاوت است به عنوان یک راهنمای کلی شما باید چندین هفته تغییراتی را مشاهده کنید و سپس نتایج را برای ساختن بیشتر ببینید.
آیا ایمن است؟
بله ۱۰۰٪ امن است. هرگز اثرات منفی آلبومهای ما را تجربه نخواهید کرد. شما می توانید اسکریپت دقیق برای هر آلبوم در هر صفحه آلبوم را بخوانید. ما فقط از تأیید مثبت استفاده می کنیم و هنوز هم کنترل خود را حفظ می کنید. اگر می خواهید

سؤالات عمومی وب سایت

چگونه می توانم به شما اعتماد کنم؟
شما می توانید ۳ آلبوم خود را به صورت رایگان امتحان کنید. به سادگی به خبرنامه ما ملحق شوید و در هر هفته به مدت ۳ هفته، یک درس الکترونیکی متعلق به خود را با یک آلبوم آزاد دریافت خواهید کرد. این به شما اجازه می دهد که پیام های متعلق به شما را برای خودتان امتحان کنید و توصیه هایی در مورد نحوه استفاده از آلبوم ها و آنچه که انتظار دارید را ارائه دهید.
با هر آلبوم دیگری که از ما دانلود کردید، با تضمین ۶۰ روزه ما تحت پوشش قرار می گیرید. ما می خواهیم آلبوم هایمان برای شما کار کنند و اگر آنها پول ما را نمی خواهند. به سادگی با ما تماس بگیرید و شماره سفارش خود را نقل قول کنید و بازپرداخت شما را پردازش خواهیم کرد، بدون سؤال پرسیده شود.
چه چیزی آلبوم های شما را متفاوت می کند؟
بعضی از شرکت ها ادعا می کنند که “میلیون ها” تصدیق، در صدها لایه مختلف، ثبت شده به جلو، عقب، سریع تر، کندتر و در طیف گسترده ای از فرکانس های مختلف …
این واقعا مورد نیاز است؟ احتمالا نه. آیا استفاده از “میلیون” تاییدات مختلف باعث می شود محصول بهتر شود؟ خوب این ممکن است چشمگیر باشد، اما ما فکر نمی کنیم این ضروری است. به نظر ما این فقط نمونه ای دیگر از شرکت های بزرگ بزرگ با استفاده از اصطلاحات فنی برای فروش محصول خود و توجیه قیمت هایشان است.
ما یک رویکرد ساده تر را اتخاذ می کنیم – اسکریپت تصدیق ها را به یک لایه در یک فرکانس صوتی بالاتر ضبط می کنیم. این چیزی است که ما میدانیم برای ما، برای دوستان و خانواده ما و برای هزاران نفر که از سایت ما استفاده می کنند، کار کرده است.
چرا آلبوم های شما ارزان تر از سایر سایت ها هستند؟
ما با طبیعت خوب کار می کنیم – ما نمی خواهیم کسی را بیش از حد خرج کنیم. .هرگز ساخته نشد که «ما را غنی سازد»، اما ما باید مقدار کمی برای آلبوم هایمان بپردازیم، بنابراین می توانیم رشد کنیم – با اضافه کردن ویژگی های جدید و آلبوم های جدید و ایجاد سایت برای شما بهتر.
بعضی از مردم به خاطر زیردریایی هایشان بیشتر هزینه می کنند و به نظر ما غیرقابل توجیه است. ما یک محصول متعلق به کیفیت را برای یک قیمت پایین ارائه می دهیم و برای این که این افراد آلبوم های ما را امتحان می کنند و برای آلبوم های دیگر به دنبال آن می روند تا از یک هدف برای پیگیری بعدی
آیا شما یک سیاست بازگشت دارید؟
بله، هر آلبومی که دانلود میکنید، تضمین بازگشت ۶۰ روزه ما را پوشش میدهد.
ما می خواهیم آلبوم هایمان برای شما کار کنند و اگر آنها پول ما را نمی خواهند. به سادگی با ما تماس بگیرید و شماره سفارش خود را نقل قول کنید و بازپرداخت شما را پردازش خواهیم کرد، بدون سؤال پرسیده شود.

سوالات فنی

چرا هر آلبوم یکسان است؟
تمام آلبوم های ما همان صدا را در سطح می بینیم. همه آنها از ۵ آهنگ استفاده می کنند، بنابراین همه چیزهایی که شما به صورت آگاهانه در هر آلبوم می شنوید، یکسان است.
با این حال، آلبوم های ما یک محصول “محرمانه خالص” هستند. هر آلبوم متفاوت است زیرا حاوی نظرات متفاوتی از نظر مثبت است. شما می توانید اسکریپت را برای هر آلبوم در صفحه توضیحات محصول مربوطه بخوانید و این تصدیق ها در هر آلبوم متفاوت است – به طوری که هرچند آنها روی یک سطح صدایی مشابه دارند، در پس زمینه مجموعه ای از تأیید های مثبت مورد استفاده در هر آلبوم وجود دارد.
تفاوت ۵ آهنگ چیست؟
۵ آهنگ به هر آلبوم وجود دارد اقیانوس، باران، آتش و باد و خاموش است. این ۵ آهنگ هر کدام دارای اظهارات مشابهی هستند (که شما می توانید در هر صفحه محصول ببینید) – ما شامل ۵ آهنگ مختلف برای ارائه انواع صداها برای شما انتخاب کنید اگر شما ترجیح می دهید یک نوع بیش از دیگری.
چه مدت طول می کشد هر مسیر
هر مسیر حدود ۱۲ دقیقه طول می کشد.
آهنگ خاموش چگونه کار می کند؟
آهنگ سکوت ما دقیقا همانطور که در ۴ آهنگ منظم ماست، کار می کند اما مطمئنا چیزی نخواهید شنید. این گزینه به شما اجازه می دهد پیام های متعلق به شما را در حریم خصوصی کامل دریافت کنید – هیچ کس هرگز نمی داند چه چیزی شما را گوش می دهد اگر شما قطع شود. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید آنها را در هر زمان، هر زمان بدون هر گونه حواس پرتی، بازی کنید. این یک گزینه محبوب برای افرادی است که در حال حرکت در حال گوش دادن هستند و یا در هنگام کار برای مدت طولانی کار می کنند و یا آلبوم را در ایستگاه های خود پخش می کنند و یا حتی در تمام شب در هنگام خواب، آلبوم را در حلقه پخش می کنند.
مسیر سکوت می تواند به شما کمک کند تا میزان بالایی از غوطه وری در پیام های متواضع خود را به دست آورید و به همین دلیل به شما کمک می کند سریعتر به هدف خود پیش بروید.
چطور اظهارنامه های خود را می نویسید؟
ما تاییدیه ها را در زمان کنونی هر جا که ممکن است بنویسیم، یعنی تأیید نشان می دهد که شما قبلا نتیجه ای را که می خواهید به دست آورید. این روش نوشتن ترجیح داده می شود زیرا ذهن شما را به فکر کردن به این که قبلا اتفاق افتاده و تجربه احساسات مرتبط با تغییر است، ترغیب می کند. این باعث می شود که هدف شما به راحتی برسد، زیرا در ذهن شما قبلا آن را تجربه کرده اید. همانطور که پیام ها در ذهن شما ایجاد می شود، شما واقعا آنها را باور می کنید و زمانی که شما انجام می دهید، رفتار واقعی خود به زودی جبران می شود.
گاهی اوقات امکان نوشتن چند عبارت مختلف در زمان کنونی وجود ندارد، بنابراین ما از برخی از اظهارات مدت زمان آینده استفاده می کنیم – یعنی اظهارات که باعث ایجاد تغییر در زندگی شما می شود.
شما می توانید موارد تأییدی را که ما در هر صفحه آلبوم خاص استفاده می کنید را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که آنها مناسب شما هستند

habibn
28 نوامبر 2017
241 بازدید