روش استفاده از فایل های صوتی جذب ثروت و خوشبختی

http://mortezaelahi.com/wp-content/uploads/edd/2016/11/%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%845.jpg

دستور العمل استفاده از  محصولات جذب ثروت و خوشبختی با شیوه جدید و عملی ۱۰۰ درصدی:

دستور العمل استفاده از این فایل های صوتی به طور کامل در همین صفحه بیان شده است. لطفاً برای نتیجه گیری بهتر با دقت به دستورالعمل داده شده توجه نمایید.

◄هنگامی که میخواهید به این فایل های صوتی گوش دهید در یک محل راحت بنشینید یا دراز بکشید و عضلات خود را شل کنید و چند نفس عمیق بکشید و روی ذهن و هدفی که میخواهید به آن برسید تمرکز کنید.

◄استفاده از هدفون فقط برای فایلهای Binaural Beats ضروری است و بقیه فایلها را میتوانید بدون هدفون گوش دهید. البته برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید از هدفون استفاده کنید.

◄همانطور که در دستورالعمل فایل ها توضیح داده شده است، فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که با Binaural Beats یا تن های Isochronic همراه هستند فقط باید شب هنگام خواب و حداکثر یک ساعت گوش داده شوند.

◄سایر فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که فقط حاوی پیام های Subliminal هستند را می توانید در طول شبانه روز و به مدت زمان دلخواه گوش دهید و آنها را تکرار کنید چون تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود تا آنجا که ممکن است در طول شبانه روز به این فایلها گوش دهید.

◄بهتر است که با صدای متعادل به این فایلها گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

◄حداقل ۲۱ روز به صورت مداوم و پشت سر هم به فایلهایی که خریداری کرده اید گوش کنید ولی اگر در این مدت تغییری را احساس نکردید اصلاً نگران نباشید و به خودتان وقت بیشتری بدهید و تا ۹۰ روز به گوش دادن ادامه دهید. چون هر فرد نسبت به عبارتهای تاکیدی پنهان واکنش متفاوتی را نشان میدهد بنابراین احساس استرس در مورد آن نداشته باشید و به خودتان مهلت دهید.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این روند لذت ببرید و مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه شما این پیامها را دریافت میکند. تمام فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم موجود در این سایت مورد تأیید آکادمی های مربوطه است و تحقیقات علمی در سراسر جهان نشان داده است که استفاده از این فایل ها ابزاری قدرتمند و مؤثر است که توانسته تغییرات زیادی را در زندگی مردم ایجاد کند.

اگر شما هیچ گونه تغییری را احساس نمیکنید ممکن است که یک مقاومت بزرگ برای تغییر داشته باشید و یا ممکن است فایل صوتی مناسب را انتخاب نکرده باشید.

شما بعد از گذشت چند هفته خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد و گوش دادن به این فایل را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید دیگر نیازی به آن ندارید و اینکار ممکن است بین ۲۱ تا ۹۰ روز زمان ببرد.البته هیچ قانون از قبل نوشته ای برای این موضوع نیست و اثر گذاری آن برای هرشخص کاملاً شخصی و متفاوت از دیگران است.

◄گوش دادن به این فایل به هنگام رانندگی و کار با تجهیزاتی که نیاز به تمرکز و دقت دارند به دلیل کاهش سطح هوشیاری و احتمال بروز حوادث ممنوع می باشد.

توجه: فرمت این فایل، ZIP می باشد و شما دوست عزیز برای اجرای آنها ابتدا باید با استفاده از نرم افزارهایی مثل winrar یا winzip و … آنها را از حالت فشرده خارج نمایید تا بتوانید از آن استفاده نموده و به آن گوش دهید.

http://mortezaelahi.com/wp-content/uploads/edd/2016/11/%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%845.jpg

habibn
2 دسامبر 2017
254 بازدید