دانلود تحقیق سرمایه اجتماعی


در حال بارگذاری
25 آوریل 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 21صفحه
90 بازدید
۱۶۰۰۰ تومان
خرید

“سرمايه اجتماعي”منابعي است كه از،يا درون شبكه هاي كسب وكار يا فردي در دسترس است. اين منابع شامل اطلاعات،انديشه ها،راهنمايي ها،فرصت هاي كسب وكار،سرمايه هاي مالي،قدرت ونفوذ،پشتيباني احساسي، خير خواهي،اعتمادو همكاري مي باشد. كلمه”اجتماعي” در عنوان سرمايه ي اجتماعي، دلالت مي كند كه اين منابع،خود دارايي هاي شخصي يا سر مايه اقتصادي ماهيتي زاينده و مولد دارد؛يعني مارا قادر مي سازد ارزش ايجاد كنيم،كارها را انجام دهيم،به اهدافمان دست يابيم ماموريتهايمان را در زندگي به اتمام رسانيم و به سهم خويش به دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم،كمك كنيم. وقتي مي گوييم سرمايه هاي اجتماعي”زاينده و مولد”هستند،منظور اين است كه هيچ كس بدون آن موفق نيست و حتي زنده

دهند،در حالي كه به طور مخفيانه از آن استفاده مي كنند،گويي موضوعي  نامناسب يا غيراخلاقي است.

جلب سرمايه وتامين مالي براي فعاليت هاي جديد

سرمايه اجتماعي فقط به همان منافع شخصي كه مورد بحث قرار گرفت، جويان و سرمايه گذاران تشكيل مي شوند. سرمايه گذاران و سرمايه جويان يكديگر رااز طريق دوستان،همكاران،آشنايان ومؤسسات شغلي كه ارتباط خوبي با يكديگر دارند مانند وكلا،نمايندگيهاي بيمه و حسابداران پيدا مي كنند. تخمين زده مي شود اين”بازار غير رسمي سرمايه” به قدري بزرگ است باعث تعجب بيشتر شما شود،نظر سنجي از سرمايه گذاران،آشكار مي سازد كه بيشتر مؤسسات و سرمايه گذاران شخصي براساس اطلاعات بدست آمده از يك دوست يا يك شركت مرتبط يا فقط به اين دليل كه فردي را مي شناسند كه از آن سهام خريداري كرده است،تصميم به خريد سهام مي گيرند.

سودا گران، در زمينه هاي تبادلات سازماندهي شده تاثير مي گذارند.

دنياي بازار يابي شفاهي

تبليغ باعث افزايش آگاهي مردم نسبت به محصولات و خدمات مي شود،اما اين مشاوره ها وتوصيه هاي شخصي كه به خريد قطعي آنها منتهي مي

دهد.بنابراين بهترين بازارياب ها در رقابت هاي بازار يابي خود با استفاده از قدرت شبكه هاي اجتماعي،محصولات و خدمات جديد را به بازار ارائه مي كنند و از اشباع بازار براي محصولات قبلي مطمئن مي شوند.

اتحادهاي استراتژيك

سرمايه هاي اجتماعي بر استفاده،عملكردو موفقيت اتحادهاي استراتژيك تاثير مي گذارند. براي مثال شركاي متحد وساختار،اغلب يكديگر را توسط

كرده و با آنها در يك جريان دو طرفه سود قرار گيرد.  شركت هايي مانندكورنينگ براي خود بهترين شركا را يافته و حتي متحدان بيشتري براي خويش جذب مي كنند.

ادغام و تصاحب شركت ها

سرمايه اجتما عي مناسب ، مدير شركت را قادر مي سازد تا به صورت موفقيت آميزي دربرابر تلاشهاي ديگر شركت ها،براي  تصاحب شركت او پايداري كند.اعضاي يك تيم ارشد  مديريتي كه با گروه هاي شغلي و اجتماعي سرآمد  و نخبه ارتباطات مناسبي دارند-در مقايسه با تيم ارشدي از مديران

قرار دارند زودتر از شركت هاي ديگركه در اين شبكه از ارتباطات ضعيف تري برخوردارند،از اين فنون جديد آگاه شده واز آنها استفاده مي كنند.ورشكستگي نيز در شركت هايي كه مديران آنها روابط خوبي با ساير شركت ها دارند،كمتر پيش مي آيدوبه دلايل بسياري كنترل مي شود.

دموكراسي

انجام امور تجاري در كشور هاي ديگر به يك دولت با ثبات،شريف،مسئول وبا اعتماد نياز دارد. كيفيت و چگونگي دولت با توجه به غني بودن سرمايه اجتماعي مانند شبكه هاي همكاري وتعاون،معيارهاي مشاركمعروف اشاره مي كند:‌”بولينگ را به تنهايي بازي كن”(با توجه به مشاهده كاهش تمايل مردم براي بازي گروهي بولينگ و افزايش تمايل آنان براي انجام اين بازي به صورت انفرادي )و نشان مي دهد كه سرمايه اجتماعي در حال كاهش است .تحليل هاي ديگري ،ادعاهاي او را درباره ي كاهش سرمايه اجتماعي درجامعه آمريكايي مورد ترديد قرار مي دهند-امادر مورد اين كه دموكراسي به سرمايه اجتماعي نياز دارد با او موافقند. بدون سرمايه …………..

 

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در ۲۱ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.