دانلود تحقیق شهرهای-دیجیتالی
مفهوم شهرهای دیجیتالی، ساختن صحنه ای است که در آن، مردم جوامع ناحیه ای می توانند به تبادل و مشارکت در دانش، تجربه و علایق متقابل بپردازند. (شهرهای دیجیتالی اطلاعات شهری را (چه دسترسی پذیر و چه در زمان واقعی) جمع آوری می کنند و فضاهای عمومی در اینترنت برای مردم که از این شهرها بازدید می کنند یا در آنها زندگی می کنند، ایجاد می کنند شهرهای دیجیتالی در حال گسترش در تمام جهان هستند) به چه دیجیتالی همراه با کامپیوتر و تکنولوژی های وسایل ارتباطی تغییر می یابند. هیچ شهر دیجیتالی نمی تواند در وضعیت فعلی خود باقی بماند. در این شرایط ما شهرهای دیجیتالی گوناگونی را در سراسر جهان ملاحظه می کنیم. و سپس این اروپایی از سال ۱۹۹۴ جهت بحث و گفتگوی وسیع در رابطه با عناوین متفاوت آغاز گردید. به عنوان مثال شهر دیجیتالی آمستردام ۸ سال پیش به عنوان صحنه ای برای شبکه های جوامع گوناگون ساخته شد و به همین دلیل، اختصاصاً بر روابط اجتماعی میان شهروندان تأکید می کند. این شهر دیجیتالی در ابتدا برای ارتباطات میان انجمن شهری و شهروندان ساخته شده بود. تمامی ارتباطات به به توان محاسباتی و توسعه ارتباطات جهت نمایش شهرهای دیجیتالی در خانه ها احتیاج پیدا می شود. بنابراین، شهر مجازی ممکن است یک صورتی از پروژه باشد و یک ارتباط انسانی را برای خدمات گسترده و جدید بوجود می آورد. عموماً، شهرهای دیجیتالی هم به ارائه خدمات انتفاعی و هم غیر انتفاعی می پردازند و تلاش می کنند تا تعادلی میان آن دو به وجود آورند. بدون وجود
شهر دیجیتالی کیوتو:
کیوتو، بیش از ۱۰۰۰ سال، پایتخت ژاپن بوده است و حتی بیش از آن سال ها، یک مرکز فرهنگی در ژاپن محسوب می شده است. جهت آغاز پروژه شهر دیجیتالی برای کیوتو، ما از سیاست های طراحی آن آغاز نمودیم. اولین سیاست نه محتوا را تولید می کنیم و نه آنها را انتخاب می کنیم. ما ابزاری جهت بررسی و سازماندهی مجدد فعالیتهای دیجیتالی ایجاد شده توسط مردم را فراهم می کنیم. ما مدل سه لایه را به عنوان یک سیستم معماری که برای شهرهای دیجیتالی مناسب است پیشنهاد می کنیم. اولین لایه، لایه اطلاعات است جائیکه آرشیوهای وب و داده های گیرنده های زمان واقعی با استفاده از متافور، تکمیل
دیجیتالی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
لایه اطلاعاتی: عملیات انجام گرفته بر روی سایت های رایج به صورت عمده توسط متن انجام می گیرد. کاربران اطلاعات را بوسیله کلید واژه ها و رباتهای نرم افزاری، جستجو و بازیابی می نمایند. این متافور بازیابی و جستجو خیلی خوب کار می کند به خصوص اگر اطلاعات مورد نیاز، به صورت جهان گستر، تاکنون، ۴۸۰۰ صفحه مرتبط با مکان های عمومی شامل رستوران ها، مراکز خردی، بیمارستان ها، معابد، مدارس و ایستگاههای اتوبوس را مورد بررسی قرار داده ایم. شکل ۳، نتیجه جایدهی صفحات را بر روی نقشه نشان می دهد. ما می توانیم مشاهده کنیم که چگونه صفحات وب (رستوران ها، مدارس، معابد، مراکز خرید و …) در شهر پراکنده شده اند. روشهای متنوع بازیابی داده های این نقشه در حال توسعه می باشند. بر اساس اطلاعات حسی بلادرنگ ما برنامه های اتو
اکنون نمونه اصلی کاربردی را که اطلاعات زنده را توسط تلفن های بی سیم به مصرف کنندگان متحرک عرضه می دارد، نشان می دهیم.
لایه Interface: تکنولوژی گرافیکی ۳D یک کلید ترکیب شده از لایه رابط است که به موازات نقشه های ۲D مورد استفاده قرار می گیرد. نمای ۳D برای یک آنجا که استفاده از ۳DML آسان است، دانشجویان و دانش آموزان دبیرستانی کیوتو، در ساختن ۳D کیوتو به ما ملحق شده اند. این مساله از دید بازار تا توسعه نرم افزار محسوب می شود. حتی چنانچه ما یک مکان ۳D زیبا بسازیم، اگر هیچ کس در شهر زندگی نکند، شهر چندان جذاب نخواهد بود. طرحی تیغ برنده برای تشویق تکامل اجتماعی در شهر دیجیتالی کیوند، ما می توانیم ارتباطات میان توریستهای دیجیتال و ساکنان فیزیکی را درک نمت / سرعت راه رفتن و هدایت آن باید ذخیره شود. بنابراین تعداد زیادی از پیکره ها سریعاً می توانند ……………….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.