دانلود تحقیق طراحی-رباط-شوینده


در حال بارگذاری
26 آوریل 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 94صفحه
90 بازدید
۵۰۰۰۰ تومان
خرید

اتلاف و صرف وقت زياد مي‌شود، چنانچه در بعضي مواقع و يا در بعضي از روزها به دليل ازدحام مشتري و بالا بودن زمان شستشو، باعث مي‌شود تا بسياري از مشتريان از شستشوي اتومبيل خود صرفنظر كرده و يا به مراكز ديگري مراجعه نمايند.

۴- مصرف بيش از حد لازم آب و مواد شوينده

چون افرادي كه در سيستمهاي سنتي از قدام به شستشوي ماشين مي‌كنند با توجه به شرايط و ميزان آلودگي ماشين روش شستم آنها نيز متفاوت است و با توجه به شرايط و ميزان آلودگي ماشين روش شستن آنها نيز متفاوت است و با توجه به خطاي هميشگي

  • هزينه بالاي تعمير و نگهداري

چون در كارواش از مدارهاي كنترلي و سيستمهاي هيدروليك استفاده ميشود، بنابراين براي تعمير آنها مي‌بايست از افراد مشخص استفاده نمود كه مبالغي را كه براي دستمزد مي‌بايست پرداخت شود بالا مي‌باشد و يكي از دلايل بالا بودن هزينه تعمير ونگهداري

۳- استهلاك بالاي دستگاهها

رباطهاي شوينده تونلي داراي بيشترين استهلاك در نوع خود مي‌باشند چون در يك محيط بسته و مرطوب مي‌باشد و چون اكثر قطعات فلزي مي‌باشند، بنابراين بعد از مدتي به تعمير و حداقل چك كردن تمامي قطعات دارد.

۴- از كارافتادن كل سيستم توسط كوچكترين عيب

فصل دوم:

بررسي انواع رباطهاي شوينده (كارواش اتوماتيك)

همنطور كه در فصل گذشته اشاره شد كارواش هاي اتوماتيك دو نوع هستند.

  • كارواش اتوماتيك تونلي يا ريلي
  • كارواش اتوماتيك ثابت يا سه برسخاصيت خيس كنندگي ضعيفي دارد بطوريكه ذرات روغن به اندازه حداكثر تا ۲ ميكرون در جريان هوا بحالت معلق باقي مي مانند ولي روغنكاري نمي كنند مگر آنكه در برخورد با سطوح داراي سرعتي بيش از ۱۲۰۰ فوت در دقيقه باشند. بنابراين روغن زني برتري خواهد داشت كه بتواند مخلوطي از ذرات ريز و ذرات كمي بزرگتر روغن ايجاد كند تا متضمن روغنكاري كليه قطعات محرك مكانيسم پنوماتيكي باشد. وقتي در وسائلي، روغن حمل شده نهايتاً روي قالب ها و افزار برش و غيره مي ريزد، يك شيپوره جدا كننده در نقطه مصرف بكار مي برند تا ذرات غبار را بهم چسبانده و بصورت جريان مايع درآورد.

    ۱۱-۳) دبي جريان هوا

    انتخاب جك براي دوران مجموعه ۳ تايي

    چون مجموعه ۳ تايي بايد مجموعاً ۱۸۰ درجه دوران كند و سه ايستگاه داريم، ما از يك جك پنيوماتيكي دو كورسه استفاده كرده ايم كه بر روي Rod آن يك چرخ دنده شانه اي قرار مي‎گيرد و يك چرخ دنده معمولي را مي چرخاند علت استفاده از جك دو كورسه اين است كه ما دورانهاي دقيق مي خواهيم ولي جكهاي پنيوماتيكي اين مشكل را دارند كه نمي در اين فرمول فرض شده كه كليه سيمها يكنواخت بارگذاري شده اند و همچنين موازي يكديگر مي باشند. براي تنش كششي  تا ۲۰ درصد                    به آن اضافه مي‎شود براي تنش خمشي از فرمول E                      استفاده مي‎شود. اگر قطر طناب به عنوان مفتول فرض شود:  به علاوه در طنابها تنش لهيدگي، تنش فشاري و تنش برشي در نقاط تماس با پولي وجود دارد. عمر طنابها در ماشينهاي بالابر در مقايسه با ساير اجزا كمتر است. آزمايشات Woernle اين قضيه را ثابت مي‌كند و نشان مي‎دهد

    • تيغه هايي كه توسط رله فعال مي‎شوند نيز در مدار كنترل توسط … , K2 , K1 نامگذاري مي‎شوند.
    • شماره هاي دو رقمي ديگري نيز براي مشخص كردن تيغه هاي رله وجود دارد. رقم اول براي شماره گذاري تمام تيغه هاي موجود (عدد ترتيبي) و رقم دوم نشاندهنده نوع كنتاكت مي‎باشد. (عدد تابعي)

    اعداد تابعي براي رله ها:

    كنتاكت نرمال بسته                        ۲                 ۱

    كنتاكت نرمال باز                          ۴                 ۳

جاي در دسترس قرار داشته باشد. هنگام شروع سيكل كاري دستگاه قبل از غيرفعال كردن دكمه، تمام موارد ايمني رعايت مي‎شود و سپس برق مدار كنترل وصل مي‎شود.

بمنظور كنترل غيرمستقيم دستگاه از دكمه هاي فشاري استارت و شروع مجدد (Reset) و ميكروسوپيچها و سنسورهاي موجود به رله هايي وصل كرديم و سپس از تيغه هاي باز و بسته آنها براي كنترل مدار استفاده نموده ايم……………………

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۹۴ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.