دانلود تحقیق لاستیک اتو مبیل
نکاتی چند پیرامون (لاستیک)اتومبیل
چندمطلب کوتاه درموردلاستیک اتومبیل
همیشه قبل از وقوع پنچرگیری جا اتومبیل رابازدید کنید وازصحت عمل ان مطمئن شوید تا در موقع ل.زوم غافلگیر نشوید.
اگردقت کرده باشید درجاده های خارج شهرراه وبی راه لاستیک پاره ای درکنارراه افتاده است یا اتومبیلی مشاهده میشود که مشغول تعویض چرخ ان هستند. هریک از این شده است.
اولین نکته ای که باید رعایت شودبازدید فشاربادلاستیک ها است که هریک ماه یکبارویاهر۱۰۰۰ کیلومترطی مسافت باید انجام شود. فشارمجازبادلاستیکهای هراتومبیل توسط کارخانه سازنده اعلام میشود ودرجدول ان معمولا پیش درپوش محل سوختگیری یا کناردرگاهی درنسب شده والبته دردفترچه راهنمای اتومبیل هم درج شده است. ودرنتیجه سیبک های فرمان جهبه فرمان وکمک فنرها به سرعت فرسوده شده وبلاخره مجموعه جلوبندی صدمه میبیند. برای بالانس کردن متخصص فنی چرخ راازجای خودباز کرده وبه دستگاه مخصوص میبنددوسپس درمحل هایی کهدستگاه نشان میدهد وزنه هایی متصل می کند. اگردرضمن کار وزنه ای از جای خودخارج یاجابجاشود بالانس به هم
فرمان تبعیت نمی کند.
انبار کردن رینگ ولاستیک به طور صحیح
اگر لاستیک ها روی رینگ سوار شده باشند بایستی بطور افقی نگهداری شوند و اگر انها را بطور عمودی قرار دهند فشاربیهوده ای به یک نقطه از انها وارد می شود. بهترین راه حل تعمیر لاستیک تیوپلس
سوراخ شدن لاستیک باعث خارج شدن باد و در ضمن ورود رطوبت به داخل لاستیک و زنگ زدگی قسمت های فلزی داخل ان می شود .راحت ترین راه تعمیر فرو بردن لاستیک ها ی مخصوص
فرسودگی لاستیک
اگر فرمان از تنظیم جارج شود یک طرف اج لاستیک صاف میشود در این صورت رانندگی با ان خطرناک است و بایستی فورا نسبت به تعویض ان اقدام کرد.
ضخامت اج لاستیک
اگر ضخامت اج لاستیک کمتر از ۶/۱ میلیمتر باشد استفاده از ان خطرناک است .میزان اج لاستیک ار میتوان بایک سکه کوچک امتحان کرد . سکه را در شکاف اج لاستیک قرار کپسول های پنچر گیری
اخیرا در بعضی از اتومبیل های مدرن و جدید چرخ زاپاس حذف شده و بجای ان کپسول کمکی کوچکی میگذارند که هنگام لزوم موادی را از طریق والف لاستیک وارد ان کرده و باعث پوشش کردن اتومبیل مانع خزیدن ان به جلو یا عقب می شوید.
۳٫جک را در محل خود قرار داده (انطور که کارخانه سازنده در دفترچه راهنما نشان داده )و با احتیاط وارام جک را بالا بزنید .
۴٫پیچ و مهره های چرخ را که قبل شل کرده اید باز کنید . با دقت انها را جمع اوری کرده
ساختمان تایر
تایر یکی از موضوعاتی است که می تواند به آسانی باقیمانده این تحقیق را به خود اختصاص بدهد. تایر، گرچه مانند روغن یا بنزین مادۀ مصرفی به شمار می رود، ولی وسیله خیلی پیچیده ای است. هر تایر تبلور کار، مواد و فن اوری است که تمام اینها در
به نوبت بررسی می کنیم.
منجیت
منجیتها ورقه هایی هستند که شکل تایر را هم در سرعتهای پایین و هم در سرعتهای بالا، که نیروهای گریز از مرکز تمایل به تغییر شکل آن دارند، حفظ می کند. منجیت باید برای جلوگیری از اثرات نامطلوب این تغییر شکل، و برای جلوگیری از موج برداشتن آج در
انداختن تایر شود. به همین دلیل است که تعمیر یا جا انداختن تایرهای بدون تیوب بهتر است توسط متخصصینی انجام شود که ابزار لازم را برای انجام کار، بدون صدمه زدن به تایر یا طوقه، در اختیار داشته باشند.
آج
آج قسمت نمایان تایر است و از ترکیب لاستیک مصنوعی، که به خاطر خواص چسبندگی و سایشی آن انتخاب شده است، تشکیل می شود. ترکیب باید دقیقاً متناسب با کاربرد تایر خاص انتخاب شود؛ ترکیب نرم چسبندگی عالی دارد، اما ممکن است در سرعتهای بالا که دمای بدنۀ تایر زیاد می شود، سایش خیلی سریع رخ دهد. ترکیب سخت مقدار ………………..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.