دانلود تحقیق مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP


در حال بارگذاری
29 آوریل 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 10صفحه
91 بازدید
۸۵۰۰ تومان
خرید

مدیریت اداره شبکه های نسل دوم سرویس مطمئن برای سرویس های IP

مفاهیم فنی ملاحظات بازرگانی:

ظهور کنونی شبکه های ابتدایی و صدا به صورت شبکه های نسل بعدی و سبب کاهش هزینه های سرانه مزایای مالی با اهمیت دارد فروشندگان خدمات و شرکتها اکنون خدمات کاملا تازه ای ارائه می دهند که آنان را پیش از پیش پیشرو و بر درآمد آنان افزوده است. مسئه کلیدی مدیریت موثر این طرح پیچیده در زمینه سرویس است.این رساله چالشهای منحصر به فرد مدیریتی را که شبکه های نسل بعد فراهم آورده مورد بحث قرار می دهد همچنین

استفاده کپی برداری و توزیع هر نرم افزاری که EMC در این رساله تعریف کرد. نیازمند, مجوز نرم افزاری قابل کاربرد می باشد برای تازه ترین لیست محصولات EMC به مارک شرکت EMC در EMC.COM  مراجعه شود, مارکهای دیگر بازرگانی که در این رساله بکار رفته متعلق به صاحبان خاص خودش می باشد.

۴- رویه های بازار

۴- موج تازه خدمات

۵-تحول شبکه

۷- چالشها, خطرات راه حلها برا ی اداره NGN

۹- EMCSMART  راه حل NGN

۹- مدل واحد اطلاعات

۱۰- میانجی

۱۱- تجزیه و تحلیل – ریشه ای خودکار

۱۱- تجزیه وتحل

گرایش های بازار:

در چند سال گذشته رشد مصرف خدمات باند وسیع هماهنگ با افت قیمت ها برای عرض باند از ارائه کنندگان خدمات نبود. در نتیجه حاشیه ها رو به کاهش گذاشته و ارائه دهندگان سرویس به سرعت زیرساختار شبکه های خود را به روشهایی که هزینه های عملیاتی را کاهش داده و همچنین خدمات جدیدتر و با حاشیه راه حل های کم ارزش و حاشیه کمتر را ارائه می کردند و همراه با تهدید رفبای نوآور کوچکتر از خود با خدمات درآمد زا با ارزش افزوده بالا که جهان سود آورتر استفاده کنندگان خوصوصی موبایل را در بر می گرفت مواجه بودند.

تصویر یک ۱ – رویه مالی در ارائه دهندگان خدمات

راهی که برای خارج شدن از این بازی خطرناک ضروری بود به ۲ چیز نیاز داشت:

  • تبدیل خدمات موجود به خدمات نوین, پرتفوی جذاب خدمات برای افزایش درآمد سرانه کاربر ARPV
  • بهبود بخشیدن به کارایی عملیاتی که به طور عمده هزینه های عملیاتی را کاهش دهد در حالی که کیفیت خدمت به مشتری را افزایش دهد.

موج جدیدی از خدمات:

نسل جدید خدمات در جهت محتوای تراکم ظرفیت که به بخش گسترده تری از ÷ایانه ها ارائه گردد نسبت به گذشته مانند تلویزیون , PDA  , اسمارت فون و جستجوگرهای کامپیوتر خانگی , برخلاف منابع مختلف و ابزار هدف متفاوت تمام خدمات یک وجه مشترک

شواهد آماری گذشته نشان می دهد که متوسط ۷/۲ خدمات احتمال رویگرداندن مشتری را از کل خدمات حتمی می سازد.

دیویدهالی تحلیل گر برجسته گروه یانکی می گوید شواهد آماری نشان می دهد که مشتریان هر چه خدماتی بیشتری را از یک امپراطور خریداری می نمایند احتمال روگرداندن کم می شود.

هالی می افزاید ارائه مجموعه ۲ گانه خدماتی معمولا رویگرداندن متشری را ۲۵% کاهش می دهد افزودن یک خدمت دیگر ۱۳% دیگر از عدم تمایل مشتری می کاهد و افزودن آن ۶% از بی میل بودن مشتری را کاهش می دهد.

از دیدگاه رقابتی برای فروشندگان خدمات مهم است که مشکلات شبکه نسل بعدی و ساختار طراحی آن را برطرف سازند.

  • تحول شبکه

برای آن که بتوان به طور موفق یک واریته نوین سرویس را ارائه داد و موج جدیدی از درآمد را بدست آورد فروشندگان سرویس سنتی می بایست زیر ساختار موجود را به پلاتفورم ارائه سرویس انتها به انتها یعنی شبکه نسل بعد متحول سازند.

تصویر ۳ – تبدیل شبکه در جهت NGN

NGN عبارت عامی است که برای طرح کامل شبکه توسط ITU و ETST به کار رفته است . مفهوم آن انتقال خدمات پیشین و نوین از شبکه هشدار QOS IP  از هر منبعی به دستگاه مشترک است. در این زمینه mpls  یا سویچینگ چند پروتکلی فن آوری کلیدی به حساب می آید و مورد استفاده قرار گرفته و مزایای یک شبکه متمرکز سویچی را با کیفیت خدمات و طبقه توانمندی سرویس  در بر دارد.

ITU اصطلاح NGN را در توصیه Y2001 به شرح زیر تعریف می کند:

……………………..

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۰ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.