دانلود تحقیق نقش بستهبندی در فروش بیشتر اجناس
نقش بستهبندی در فروش بيشتر اجناس (بستهبندی و مصرفكننده)
لزوم ايجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس توليدي كارخانجات، نقش پيدايش شكل و روش خاصي در ارائه آن به مصرفكنندگان ميباشد. بدين صورت كه اجناس توليدي ميبايست در جهت استانداردهاي خاص مصرفي حركت كرده و آن چيزي نيست مگر سلايق فردي و عامهپسند. لذا حجم وسيع از اجناس مصرفي بهدليل داشتن بازار رقابتي شروع به خودنمايي كرده و چشمان مصرفكنندگان به خود خيره ميكند. كه در اين قسمت سرمايهگذاري بخش بستهبندي خود را به وضوح
بررسی مشکلات موجود در بسته بندی خرمای صادراتی
از مشکلات موجود در صادرات خرما، وجود تعرفه هاو حقوق گمرکی بالا برای واردات کارتن و
مواد اولیه بسته بندی خرمای صادراتی ب
صادراتی خود را به صورت
فله ای به آنجا ارسال می کنند و پس از بسته بندی مجدد به بازارهای هدف صادر می شود . این در حالی است که امکانات بسته بندی مناسب کالاهای صادراتی مانند خرما چه از نظر تامین
ماشین آلات و تکنولوژی و چه از نظر نیروی انسانی وجود دارد و تنها درصد اندکی از
*آمارها نشان می دهد که در طول ۵۰ سال گذشته تولید خرمای ایران حدود ۵۰ میلیون تن بوده است که حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد آن صادر، ۳۵ الی ۴۰ درصد آن به مصرف داخلی و ۵۰ درصد آن تحت عنوان ضایعات از چرخه اقتصادی خارج می شود . در حقیقت ۵۰ درصد تولید خرما به علت نبود صنایع تبدیلی خرما، حداکثر به مصرف خوراک دام می رسد در حالی که قابل تبدیل به
فراورده های مختلف است .
بنابراین مشکل اصلی صادرات خرما فقط بسته بندی نیست بلکه اکثر محصولات تولیدی ارگانیک و غیر ارگانیک از نبود یک مدیریت جامع صادراتی و نبود برنامه مدون در چرخه ارزش این محصولات رنج می برند.
به نظر می رسد تنها راه نجات خرما توجه به همه حلقه های تولید (کاشت، داشت، برداشت) ، آموزش، بسته بندی، صنایع تبدیلی، بازاریابی، صادرات و … می باشد تا به این ترتیب کشور
مانند افزایش زمان انبار میشود
بستهبندي و توليد كننده
يكي از نكات مهم مطرح در سطح جهان ديد و نگرش توليدكنندگان در عرضه محصولات خود ميباشد در اكثر كشورهاي توسعه يافته، توليدات كارخانجات با يك سري مشخصات خاص ارائه مي گردد كه علاوه بر رعايت صداقتكاري، سليقه و نظر مشتري را در خود جاي داده است. بهعنوان مثال جهت خريد خميردندان خارجي مشاهده ميشود كه گاهياوقات با قراردادن خميردندان كوچكتری در كنار آن با همان قيمت، در كنار جنس اصلي و با گذاشتن
بستهبندي و حمل و نقل
در دنياي امروز مبحث حمل و نقل يكي از سه ركن اصلي توليد كالا ميباشد كه بهترتيب عبارتند از
۱ـ هزينه مواد مصرفي
۲ـ هزينة كارگرميكند. بدين صورت كه هرچقدر اجناس توليدي در رديفهاي چندتائي بيشتري مرتب شوند و كنار هم قرار گيرند تعداد زيادتري از كالاها را بصورت يكجا بستهبندي و نيز در نتيجه بهصورت پالتهاي مرتب، كنار هم قرارداده و آماده حمل ميگردد بدينصورت هرچقدر تعداد كالاهاي توليدي در يك سبد حمل و نقل بيشتر تأثير، هزينه حمل تقسيم شده بر هريك از آنها كمتر و در نتيجه بازار رقابت بهتري را دارا خواهد بود كه در اين ضمن در سطح جهان، شايد تا به امروز اين عوامل مورد غفلت قرار گرفتهترين عوامل در طراحي بستهبندي بودهاند ولي امروزه بهصورت عاملي در جهت بوجود آوردن جلب توجه به خوبي مورد استفاده قرار ميگيرند. در گذشته صدا فقط براي اطمينان از باز شدن و يا بسته شدن يك بستهبندي (مثلاً در بطري قرص) بكار ميرفت ولي امروزه باز كردن زرورق يك شكلات كه با سروصدا همراه است عاملي جذاب و شناخته شده است. همچنين بافت عاملي است كه نزديك شدن مشتري به بسته، برداشتن و لمس كردن آن ميشود به خوبي ارزش خود را در بستهبندي امروزه پيدا كرده است. مقواهايي كه با چاپ برجسته تزئين شدهاند و يا بطريهايي كه بافت …………………………….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.