دانلود تحقیق ورزش،زن و زندگی


در حال بارگذاری
28 آوریل 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 14صفحه
۹۰۰۰ تومان
خرید

 ورزش ،  زن و زندگی

قسمت اول

از افسانه های اولیه غارنشین تا آنها که بر سفینه فضایی به ماه و مریخ سفر می کنند، همه باتفاق یک آرزوی مشترک  دارند و آن عبارتست از داشتن یک زندگی طولانی و سالم و… روی این اصل امروزه هر کتاب علمی، بخصوص در علوم پزشکی را که می

هرآدمی علاقمند است هیکل متناسبی داشته باشد، از توازن جسمی خوبی برخوردار باشد و آرامش روحی و روان سالمی داشته باشد و این با خوردن معجون بدست نمی آید بلکه فرمولی دارد:

طول عمر   =  آرامش خیال + تغذیه خوب + ورزش مناسب.

و در کنار این سلامتی روانی خود بخود بوجود می آید، پس:

طول عمر = آرامش خیال + تغذیه خوب + ورزش مناسب.

تبلیغات جدید و بعضی کاذب در مورد قرص های رژیمی و انواع  چسب های ضد

زنها باید بدانند که در هر مرحله ای از زندگی نیاز به تحرک دارند. در کودکی تحرک جزء زندگی هر انسان سالمی است. ولی عادت به ورزش را از کودکی باید آموزش بدهیم تا برای کودک بصورت یک عادت زیبا در آمده و برایش بماند.

ورش اثرات فیزیکی، بیوفیزیکی، سایکوسوماتیک بر وجود انسان ها می گذارد. توان جسمی و روانی را بالا می برد و انسان روش زندگی اش عوض می شود. انسان سالم

۱۰ دقیقه ورزش فعال و هفته ای ۲-۳ بار ورزش طولانی تر حدود یک ساعت، سلامتی بدن یک زن را تامین می نماید.

کار خانه ، ورزش نیست. همه خانم ها باید بدانند که کار منزل نه تنها ورزش نیست بلکه اگر شدید و طولانی باشد بعلت یک نواختی و ثبوت کار عضلات و تاندون ها می تواند عامل آرتروز  و واریس  باشد. بالارفتن از پله بطور روزمره ورزش نیست بلکه ممکن است به زانوهای شما صدمه وارد آورد.

قسمت دوم

نقش ورزش در سلامت زنان

«درره منزل لیلی که خطرهاست در آن،                   شرط اول قدم آن است که مجنون باشی»

ورزشکار چون جویبار زنده و پرخروش و خانه نشین چون آب راکد، مستعد گندیدگی است.

در انگلستان گشوده شد که فی الواقع باید در ایران گشوده می شد.

چگونه ورزش را شروع کنیم: اولین قدم یک معاینه کامل فیزیکی از قلب و عروق و اسکلت است. سپس معاینه ارتوپدی و قلب ضروری است.

سن و ورزش: ورزش بر حسب سن، قدرت و تحرک در ارتباط است. مثلا ورزش های اسکی، اسکیت ، اسکی روی آب، قایق رانی رودخانه های متلاطم و خروشان، مخصوص نوجوانی و جوانی است. ورزش های دو و میدانی، تنیس و والیبال و یا بسکت مال جوانتها است و ورزش های آرام تر  مربوط به سنین بالاتر می شود. مانند

کلسیم در استخوان ها می افزاید و بدینوسیله از پوکی استخوان جلوگیری بعمل می آید. همه می دانیم که پوکی استخوان با شکستگی ها و معلولیت ها و مرگ و میرها همراه است.

اثر ورزش بر غدد درون ریز: غدد تیروئید ، پاراتیروئید و پانکراس بخصوص، از ورزش بهره خاص برده و بیماری دیابت که یکی از پر مرگ و میرترین بیماریها است و به ناتوانی های زیادی منجر می شود، کاهش می یابد. ورزش مرتب بطور چشم

اثر ورزش بر رفتارهای عاطفی: حتی ورزشکاران با روحیه خوب و شخصیت سالم خانواده های سالمتری دارند و رفتارهای جنسی و عاطفی سلامت دارند و غدد مترشحه جنسی کاملتر می تواند وظیفه خود را انجام دهد،  مادری بهتر و پدری بهتر و همسری شایسته تر باشد.

اثر ورزش بر جلوگیری از سرطان ها:    باتوجه به این که تمام هورمون های مردانه و

میر انسانها است.

فرانسیس ولگمی آسیب شناس اعصاب می گوید یوگا بهترین روش روان درمانی است. الکسیس کارل نویسنده معروف کتاب انسان موجودی ناشناخته می گوید عمر درونی انسان ها با عمر خورشیدی آنها متفاوت است . به روایت دیگر چهل ساله سوئدی یا نروژی با یک چهل ساله اسکیموتفاوت فراوانی دارد.

مهاتماگاندی اشاره می کند عشق و نیکی و آرامش ناجی بشریت است و همه گفته های ……………..

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۴ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.