دانلود تحقیق گزارش-طرح-های-توجیهی
گزارش طرح هاي توجيهي
بنگاههاي اقتصادي جهت تاسيس بنگاه يا توسعه آ ن ممكن است دچار بحران اقتصادي گردد و با مشكلات مالي مواجه شوند جهت مقابله با اين مشكل مي توانند از منابع مالي كشور تقاضاي تسهيلات نمايند تا بتوانند به اهداف بنگاه كه در زمان تاسيس به ان ذكر نموده اند برسند. جهت دريافت اين تسهيلات بنگاها بايستي براي گرفتن تسهيلات طرحي را كه درنظر دارند اجرا نمايند و از لحاظ مالي توجيه نمايند. ودراين طرح ضمن تشريح نحوه انجام خدمات و يا مراحل توليد در جداول طراحي شده
خدمات مي شود. كه در آ ن پيش بيني واحد اقتصادي جهت توجيه طرح اجرايي خود و سود دهي بنگاه درآمد خود را پيش بيني نمايند كه اين درآمد بايستي به ميزان باشد كه بعد از پوشش دادن هزينه ها مازاد نقدي درآمد به اندازه اي باشد كه بتواند اقساط تسهيلات دريافتي را نيز پرداخت كند.
در قسمت جداول سرمايه گذاري اين جدول به ۳ قسمت تقسيم مي شود :
- سرمايه گذاري قبلي
- سرمايه گذاري جديد
- سرمايه گذاري در گردشهزينه ها درجه اول مربوط به خود بصورت سالانه پيش بيني شده و ۴/۱ از آن كه همان ۱۰ روز در سال مي باشد بعنوان سرمايه در گردش در نظر گرفته مي شود .اظهار نامه :
نحوه ثبت رساندن
واحدهاي اقتصادي جهت به رسميت شناخته شدن در يك جامعه اقتصادي بايستي در يكي از ادارات ثبت اسناد و املاك كشور تحت نام مشخص و شماره مشخص به ثبت برسند در مورد نام بايستي واحد اقتصادي يكسري اصولباشند لازم به ذكر است كه اظهار نامه و اساسنامه در دو نسخه تكميل مي گردد كه يك نسخه آ ن در اختيار ثبت اسناد قرار گرفته و نسخه دوم به عنوان اسناد حقوقي واحد اقتصادي در محل دفتر واحد اقتصادي نگهداري مي گردد و در موارد لازم از آنها استفاده مي شود .
بر طبق مشخصات نوشته در اظهار نامه آگهي تاسيس واحد اقتصادي توسط اداره ثبت نوشته مي شود . كه اين آگهي تاسيس در ۱۲ نسخه جهت معرفي واحد اقتصادي به ارگانهاي دولتي كه عبارتند از:برگه اظهار نامه آمده ولي با اين تفاوت كه در اساسنامه به صورت كلي حدود و اختيارات شركت يا مؤسسه مربوطه را مشخص مي كند كه شامل بندها و تبصره هايي مي شود .
بخش اول :
۱- نام شركت ۲- موضوع شركت ۳- مدت شركت
۴- مركز اصلي شركت و شبه آن
بخش دوم :
۵– سرمايه و سهام ( پرداخت بقيه مبلغ سهام , اوراق سهام, گواهينامه موقت سهام, غير قابل تقسيم بودن سهام)
بخش هشتم :
۱۱-انحلال و تصفيه
بخش نهم :
۱۲- متفرقه ( موارد پيش بيني نشده )
يك اساسنامه از نه بخش تشكيل مي شود كه در هر بخش ماده و تبصره هايي در مورد آن بخش حدود و اختيارات ذكر شده است به فرض مثال مدت مديريت مديران در بخش پنجم ( هيئت مديره )
شود براي تايپ آماده مي شود و ما آنرا تايپ كرده و براي ادارات يك رو نوشت مي كنيم .
- اداره كار امور اجتماعي
- اداره ثبت شركت ها
- اع
- آمار و بانك ملي مركزي
- اداره بازرگاني
- مدير عامل
- اداره دارايي
- روزنامه رسمي كشورشرکت ، کلیه فاکتورها ی هزینه و کلیه صورتحساب های در آمد ، پرینت بانک ، کلیه ی قراردادهای شرکت ، لیست های حقوق پرداخت شده صورت جلسات هیئت مدیره مجمع عمومی .برای انجام کار حسابداری یک شرکت اولین کار مرتب کردن مدارک حسابداری می باشد .
- فاکتورهای خرید و فروش باید با امضاء حریدار – فروشنده – تاریخ – سربرگ یا مهر شرکت باشد .
- باری هزینه حقوق و دستمزد بایستی لیست حقوقی یا لیست بانکی یا غیر بانکی که به امضاء هیئت مدیره دریافت وجه باشد .
- فاکتور نمونه و خرید و فروش و هر گونه دریافت و پرداخت باید بر اساس تاریخ مرتبط شود .
برای انجام کار حسابداری و ثبت اسناد و مدارک برنامه حسابداری اولین قدم معرفی شرکت در سال مربوط ، انتخاب دوره مالی و … میباشد . و اسناد بر اساس تاریخ ثبت شده و در روزنامه حساب بخ…………………
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.