فرم قرارداد خدمات اخذ پروانه ساختمانی پروژه


در حال بارگذاری
6 جولای 2018
word قابل ویرایش
40 کیلوبایت
5 صفحه
۱۵۷۰۰ تومان
خرید

بسمعه تعالی

قرارداد خدمات اخذ پروانه ساختمانی پروژه

این قرارداد مابین آقای                          به نشانی                                                           و تلفن                که از این پس کارفرما نامیده می شود از یک طرف و آقای                فرزند

متواد                   صادره از                   به شماره شناسنامه              به نشانی

و شماره تلفن                       که از این پس مشاور نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد.

ماده ۱- موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارت است از ارائه خدمات توسط مشاور جهت انجام هماهنگی های لازم به منظور اخذ پروانه ساختمانی با کاربری های اداری، تجاری، مسکونی و پارکینگ برای قطعات زمین به شماره پلاک های ثبتی

به مساحت               مترمربع در بخش                با حدود و جهات اربعه و سایر مشخصات مندرج در اسناد مالکیت به شماره های             صادره از ثبت اسناد              مطابق شرح مشروحه زیر :

۱-۱- مراجعه به شهرداری جهت تشکیل و تکمیل پرونده ارائه درخواست صدور پروانه ساختمانی تعهد تجمیع املاک، دریافت موافقت سازمان ترافیک شهرداری، اخذ تاییدیه از شورای معماری و شهرسازی شهرداری مرکز، مشاور منطقه ، کمسیون ماده پنج، کمسیون تطبیق و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران، دریافت فیش عوارض زیربنا، تراکم و تغییر کاربری و اخذ پروانه ساختمانی با کاربری های مسکونی ، اداری، تجاری، پارکینگ با حداقل تراکم           درصد.

۱-۲- ارائه درخواست ، ایجاد هماهنگی و پیگیری بر انجام کلیه بازدیدهای لازم از سوی سازمان ها و ادارات ذیربط نظر شهرداری، آتش نشانی، فضای سبز، دارایی و غیره.

۱-۳- ارائه کلیه مدارک مورد نیاز به شهرداری جهت صدور جواز ساخت (که توسط کارفرما تهیه و در اختیار مشاور می گیرد) از قبیل نقشه های معماری، سازه، دیسکت و دفترچه محاسبات، برگ تعهد مهندس ناظر، برگه های مهندسین طراح معماری، سازه، تاسیسات، اکتریکال، مکانیکال و مهندس مجری و غیره طی چندین مرحله و پس از تایید مدارک مرحله قبلی و انجام پیگیری های لازم تا زمان صدور پروانه ساخت .

۱-۴- پیگیری جهت تشکیل پرونده واریز وجه عوارض و ارائه نقشه های معماری به سازمان اتش نشانی و اخذ تاییدیه آن سازمان و مهر و امضا نقشه ها این کار پس از تایید اولیه شهرداری نسبت به نقشه های معماری انجام خواهد شد و متعاقبا بعد از تایید ، مهر و امضا سازمان اتش نشانی مجددا به شهرداری عودت می گردد.

۱-۵- پیگیری و هماهنگی جهت اخذ فیش عوارض نوسازی، خرید تراکم مازاد، تغییر کاربری و غیره و پیگیری نسبت به پرداخت وجه مربوطه.

۱-۶- سایر پیگیری ها و هماهنگی های لازم در زمینه انجام مراحل اداری مربوطه به صدور جواز ساخت و دریافت آن.

۱-۷- قرارداد حاضر براساس قوامین و مقررات جاریه کشور خصوصا قوانین و مفررات مربوطه به شهر و شهرداری منعقد گردیده و در صورت تغییرات قوانین به طوری که منجر به متوقف شدن موضوع قرارداد شود مسئولیتی متوجه مشاور نخواهد بود.

تبصره ۱ : کارفرما جهت انجام موضوع قرارداد اختیارات لازمه را طی وکالت نامه رسمی کاری که مدت آن تا پایان قرارداد حاضر می باشد، به مشاور تفویض می نماید.

ماده ۲ – مدت قرارداد :

مدت قرارداد جهت انجام کلیه مراحل مندرج در شرح خدمات موضوع قرارداد حداکثر به مدت          ماه شمسی و شروع آن از تاریخ . می باشد.

  • این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.