دانلود تحقیق اثر تبلیغات در اسنک چی توز
1 سپتامبر 2020
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 100 کیلوبایت
تعداد صفحات : 5 صفحه
191 بازدید
۵۵۰۰ تومان
اثر تبلیغات در اسنک چی توز
– چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است.
– چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است.
– ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است.
ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی
– انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است.
هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و طراحی لوگو با فرم های نرم و متناسب با یک محصول غذایی انجام شده.
مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق بوده اند . جهت دریافت کل ان در ۵ صقحه ، لطفا ان را خریداری نمایید .
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.