دانلود تحقیق حافظه پایدار


در حال بارگذاری
15 می 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 13صفحه
۸۰۰۰ تومان
خرید

به نام خدا

حافظه پایدار : حافظه پایدارحتی با از دست دادن قدرت ، مضمون خود را حفظ می کند .

ROM : خواننده حافظه ( ROM ) برنامه ای تلفیق داده شده است که در هنگام تولید حاوی داده های خاص می باشد .

ROM  P : ROM  P ، خواننده حافظه ای برنامه ریزی شده و پایداری می باشد که به صورت خالی ساخته شده است . و بعدها با داده های خاصی پر می گردد .

برنامه نویسی می تواند یک بار انجام گیرد . پس از برنامه نویسی داده ها همیشه در IC ذخیره می گردند . ریزه های خالی ROM  P به صورت ارزان توسط برنامه ریزان

شکست اتصال بین ستون و ردیف می شود . این مرحله به سوزاندن ROM  P معروف است .

چطور ROM  P  کار می کند ؟

ROM  P : خواندده حافظه قابل برنامه ریزی محو شونده (ROM  P ) ریزه های ROM  P را راه می اندازد و ROM  P ها بارها قابل نوشتن هستند . دو ترانزیستور بالایه نازکی از اکسید از هم جدا می شوند . یکی از ترانزیستورها به دروازه شناور و دیگری به دورازه کنترل معروف است . دروازه شناور در طول دروازه کنترل به ردیف وصل می گردد .

در طول م

باشید ) . ROM  P ها از برنامه ریزی استفاده می کنند که بسته به نوع ROM  P  از ولتاژ خاصی استفاده کنند .

EEPROM : خواننده حافظه قابل برنامه ریزی و محو و الکتریکی EEPROM  می تواند به صورت الکتریکی برنامه ریزی و پاک شود . در لحظه EEPROM ها

EEPROM های قدیمی کار می کند چون داده ها را در قطعاتی که به اندازه K5 جا دارند می نویسند (به جای ابایت). حافظه های نوری کاربردهای فراوانی دارند. ریزه های PC BIOS فرم بسیار معروفی از حافظه نوری می باشد. ابزار جامد قابل رفع به طور چشم گیری فراگیر شده اند. کارت های COMPAT FLASH, SMART MEDIA خیلی معروفند به خصوص فیلم های الکترونیکی دوربین هایی دیجیتالی.

SRAM های باطری داد. این SRAM ها ترکیبی از باطریهای کوچک و SRAMIC می باشند. باطری کوچک، خرده های SRAM را تقویت می کند در حالی که باعث کاهش بقیه سیستم می شود.

انواع حافظه های خاص: حافظه سریابی (SAM)

مخالف RAM، SAM است. SAM داده ها را در سلولهای حافظه ای سری بندی می دارد. دسترسی به این داده ها به صورت رنجیروار است (مثل نوار) اگر داده ها در موقعیتی مناسب نباشند، تمامی سلول های حافظه ای چک می شوند تا داده مورد نیاز پیدا شود. SAM در حائل های حافظه ای خود کار می کنند (در حائل ها مرتب چی

FIFO معمولاً تغییرات دادها با کمک میانگین ها کاهش می دهند .

با این کار تمام دادها خوانده می شوند . در حالی که داده ها بیشتری وارد FIFO می گردند . به این دلیل FIFO ها کمتر استفاده می شوند . البته داده ها بیرون هم می فرستاده می شوند . سیستم هایی که از FIFO استفاده می کنند از آغاز گرهایی برای تعیین نقطه صدور درایو یا چگونگی پر شدن جعبه استفاده می کنند .

محتوای حافظه قابل خطاب CCAM : این نوعی حافظه خاص است که با حافظه اتفاقی در دس

path identifier می باشد.

تعریف محتوای قابل خطاب و استفاده از حافظه قابل خطاب در کاربردهای شبکه ای.لیست موضوع بالا در روش های حافظ ای قرار دادی موجود است. CAM برای سرعت بخشیدن به تحقیقات داده های وسیع به کار می رود.

حافظه کارت اعتباری: مدل حافظه ای dram است که در کامپیوتر های کتابی وارد حفره ای خاص می گردد. ظرفیت این کارت MB32 تا MB8 است. کارت حافظه ی ………………..

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۳ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.