دانلود تحقیق خصوصی سازی


در حال بارگذاری
24 ژانویه 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 113صفحه
۴۵۰۰۰ تومان
خرید

چکیده

در ادامه این پژوهش، پژوهشگر بر آن است که به توضیح و تفسیر زمینه های خصوصی سازی، تعاریف و نظریه ها پرداخته و پس از آن اهداف به کارگیری چنین برنامه ای را تشریح کند. خصوصی سازی هم مثل دیگر برنامه های اجتماعی – اقتصادی به روش و طرق گوناگون انجام می شود و این دلایل اجرای طرح است که در هر جامعه ای روش به کارگیری و پیاده سازی آن را تعیین می کند.

ها و واحدهاي نامبرده شده در پيوست شمارة ۲ و نمودار سازماني اين شركت در پيوست شمارة ۳ موجود مي باشد.)

توجه به اینکه فرآیند خصوصی سازی در آلمان شرقی موفق تر از دیگر کشورهای اروپای شرقی بوده و تجربیات حاصل از آن اهمیت و ویژگی های خاصی دارد لذا نگاهی کوتاه بر روند خصوصی سازی و عملکرد آن در این کشور به ما در بررسی تجربه ایران کمک می کند.

ادغام دو آلمان در اواسط دهة ۸۰ و ترکیب دو اقتصاد متضاد یکی از پدیده های منحصر به فرد این امر است بعد از اتحاد دو آلمان در سال ۱۹۹۰ در ماه مارس همان سال سازمان Treuhandanstatt (تروی هند آنشتالت) تشکیل شد وظیفه آن به طور کلی تبدیل شرکت های آلمان شرقی به شرکت هایی بر اساس مکانیزم بازار و برنامه ریزی جهت

خصوصي سازي در شركت پخش

بر اساس برنامة ۵ سالة توسعه اقتصادي و در راستاي كوچك كردن دولت، اين شركت از سال ۱۳۷۱ نسبت به خصوصي سازي (به صورت اوليه) اقدام نموده و از آنجائيكه اين سازمان خدماتي است و فقط در

۷- عدم وجود شرايط ثبات اقتصادي – اجتماعي در كشور، امكان جذب سرمايه ها را در فعاليت هاي ريسك پذيري هم چون بورس سهام محدود مي نمايد.

۸- فقدان فضاي حمايتي (قانوني – اقتصادي) براي سرمايه هاي مشاركت داده شده در بورس، انگيزه‌هاي سرمايه گذاري در بازار بورس را تحت تاثير قرار ميدهد.

۹- بانك ها از ابتداي اجراي سياست خصوصي سازي از طريق مكانيزم بورس، عمده ترين خريداران سهام در بازار بورس بوده و هستند كه اين امر موجب ايجاد نوعي انحصار در خريد سهام و در نتيجه كنترل فعاليت بازار خواهد شد.

۱۰

چکسلواکی و مجارستان و لهستان و فدرال روسیه خصوصی سازی را محدود کرده به طوری که پس اندازهای محلی سهم ناچیزی در جذب و یا بنگاه های دولتی در معرض خصوصی سازی داشتند و به همین دلیل بسیاری از شهروندان بدون سرمایه خصوصی سازی را به منزلة یک آینده اقتصادی نامطمئن تلقی می کردند.

مقاومت برخی مدیران و کارکنان در بنگاه های دولتی در کشورهای سوسیالیست سابق، خصوصی سازی را کند کرده است در مراحل اولیه در اروپای مرکزی، بعضی مدیران بنگاه های دولتی در لهستان از ………………….

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۱۳صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.