دانلود تحقیق دنیای بر خط


در حال بارگذاری
31 ژانویه 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات :35صفحه
۱۴۵۰۰ تومان
خرید

دنیای بر خط

PC ابزار اصلی برای باز کردن در به دنیای برخط می باشد. برای برخط شدن نیاز به اتصال PC خود به شبکه سراسری دارید که ما آن را اینترنت می نامیم. این عمل می تواند به روش های مختلفی انجام پذیرئد. می توانید به وسیله مودم های کابلی متصل به تلوزیون کابلی، با استفاده از ISDN یا ADSL (هر دو از

۲۴ ساعته به اینترنت متصل هستند. بیش از هزاران نفر در هر ماه به این شبکه متصل می شوند.

اتصال به اینترنت

شما چگونه به اینترنت متصل می شوید؟ در این قسمت در مورد اتصال به اینترنت و همچنین نحوه بسته بندی اطلاعات و ارسال آنها در اینترنت صحبت می کنیم. سه سطح در اتصال به اینترنت وجود دارد:

اتصال از طریق یک سرویس شاهراه اطلاعاتی:

یک روش برای دسترسی به اینترنت عضو شدن در یک سرویس اطلاعاتی تجاری است. این روش اتصال انتخابی معروف برای افرادی هستد که در

مقاله پستي يك e-mail بي ارزش درخواست نشده است اغلب براي تبليغات محصولات تجاري يا خدمت مي باشند. گاه وبيگاه ارسال كنندگان مقاله هاي پستي، افراد مظنون را با پيغام هاي سياسي مواجه مي كنند. هرچند كه اغلب ما ترجيح مي دهيم كه برتري ما مقاله هاي پستي ارسال نشود ولي همان طور كه رهايي از مراسلات بي ارزش در صندوق پستي براي ما مقدور نمي باشد رها كردن اينترنت عمومي از مقاله پستي مشكل است. درست همانند منزل، بايد مقاله هاي پستي را مرتب كنيم تا به e-mail صحيح خود برسيم.

اينترنت با عظمت و شكوه قله اورست هم آوردي مي كند اما براي هر كوهي

several different server programs running on it, enabling it to accommodate a variety of clients.

A browser is one kind of client. Browsers are application software that present you with a graphical user interface (GUI) for searching, finding, viewing, and managing information over any network. Microsoft Internet Explorer and Netscape Communicator are the two most popular browsers.

Uniform Resource Locator: The Internet Address

The URL, or uniform resource locator (pronounced ‘U-R-U or ‘ear/’, is

ويديو، انيميشن و متن باشد از طريق صفحات قابل مشاهده مي باشند. يك صفحه وب مي تواند شامل متن، به علاوه ساير اجزاء چند رسانه اي، باشد.

سرويس دهنده های اينترنتي. وب با گستره جهاني (www)، يا سرويس دهنده وب با قابليت چند رسانه اي آن، به عنوان سرويس دهنده غالب در اينترنت پديدار شد. سرويس دهنده FTP انتقال فايل ها مابين كامپيوترها را تسهيل مي كند و سرويس دهنده هاي Gopher يك مخزن سلسله مراتبي براي اطلاعات را فراهم مي آورند. سايت هاي FTP و Gopher به سرعت با قالب كاربر پسندانه ……………….

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۳۵صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.