دانلود تحقیق سیستم های خرید


در حال بارگذاری
25 آوریل 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 11صفحه
84 بازدید
۸۰۰۰ تومان
خرید

سیستم های خرید :

در گذشته وجود یك كارخانه و تولید برای او كافی بود، درحالی كه امروز تولید به مرحله بلوغ رسیده، بازار گسترش یافته و فروش نیاز به فعالیت بیشتری دارد؛
▪ قبلاً فقط حضور او در بازار نشانه فروش بود، اما امروزه ازنظر اجتماعی، فناوری واقتصادی در جایگاه جدیدی قرارگرفته است؛
مصرف كننـــده تغییر داده است و اینك مصرف كننده، شناسایی او و نیازهایش بخشی از استراتژی بازاریابی شده است. استراتژی بازاریابی، مصرف كننده را به چهار عنصر اصلی خود ( ۴p محصول ، مكان ، قیمت ، ارائه) اضافه كرده است.
۱ – PRODUCT (محصول-كالا یا خدمات، بسته بندی، لوازم جانبی، خصوصیات، راهنمای كاربرد، ضمانت، برندینگ.
بود، حال آنكه اینك به محصولات و اطلاعات جهانی دسترسی دارد.
▪ زندگی او كمتر شهری بود، ولی امروز نه تنها بسیاری از مردم به شهرها مهاجرت كرده اند، بلكه بسیاری از كالاهای مصرف شهرها با روستاها راه یافته است.
▪ مصرف كننده دیروز توقعات محدودتری داشت، درحالی كه امروز به دنبال ارزشهای بیشتری می گردد.
▪ نیاز او به سادگی قابل پاسخ بود، اما امروز انتظارات بالاتری دارد.
▪ ازنظر زیبایی شناسی از سلیقه همگانی پیروی می كرد، درحالی كه اینك سلیقه های متنوع و ● انتخاب درست
تاریخچه بازرگانی به ما می آموزد كه قدرت تبلیغات، فروشنده و خریدار را به هم متصل می كند. اما تاریخ تمام مجاهدتهای بشری(ازقبیل نظامی – دینی – سیاسی و صنعتی) به ما ثابت كرده كه انتخاب یك هدف خوب تا چه اندازه می تواند تاثیرگذار باشد زیرا:
الف – نتیجه تبلیغات هدفمند، قدرت تبلیغات را به شكل تصاعدی رشد می دهد.
ب – نتایج تبلیغات را می توان تحت بررسی قرار داد.
غالب كسانی كه رابطه نزدیكی با تبلیغات دارند مایلند تا از نتیجه تبلیغات با خبر شوند.
تبلیغ دهندگان (كسانی كه دستور نهایی پرداخت صورتحسابها را صادر می كننـــد). می خواهند بدانند كه در مقابل این سرمایه گذاری چه نتیجه ای به دست می آورند، آژانسهای تبلیغاتی نیز درپی آنند تا به مشتریان خود ثابت كنند كه آنها قادرند تبلیغات موثری بیافرینند و باعث افزایش فروش شوند.
درحقیقت وجودفروشندگان نیاز دارد، تبلیغات ازطریق رسانه ها بسیار ارزان تر است.
همه میدانیم اینترنت امروزه مرزهای جغرافیایی در جهان كسب و كار را در نوردیده و قابلیت دسترسی و همهگیر آن، امكان جستو جوی معتبرترین خدمات فراتر از موقعیت های مكانی را برای كارآفرینان و صاحبان كسب و كار در هر گوشه از جهان فراهم آورده است. طبعا این مطلب زمانی كه بحث یافتن خدمات تبلیغات/ روابط عمومی برای كسب و كار شما مطرح تاریخچه فعالیتهای تبلیغات هر موسسه و برنامههایی كه برای مراجعین قبلی عرضه كردهاند را ببینید. آنگاه زمانی انتخاب قطعی را صورت دهید كه یقین حاصل كنید خدمات رسان مورد نظر میتواند تبلیغات شما را به شكل مناسب و در زمان مقتضی در اختیار خروجی های معتبر رسانهای قرار داده و در عین حال واجد ارتباطات وسیع و توانمندی پیگیری تا رسیدن به ● استطاعت پرداخت هزینههای تبلیغات
این عبارت رابه كرات از بسیاری كارآفرینان یا صاحبان كسب و كار كوچك شنیده شده كه: «كاش میتوانستم كسی را برای اجرای حرفهای برنامه تبلیغات استخدام كنم، اما چون مقدورات مالی ندارم به ناچار خودم آن را انجام می دهم»
با مطالعه اجمالی میان كارآفرینان و صاحبان مشاغل كوچك آشكار شده كه به دلیل فقدان بهتری كسب مینمایید.
برای اجرای موفق یك برنامه تبلیغات شرط لازم برگزیدن گرانترین آژانس روابط عمومی یا متخصص مستقل نیست، بلكه باید به سراغ كسی بروید كه هم ردیف خود شما و متناسب با ابعاد كسب و كارتان باشد به این ترتیب با تعرفههای قابلقبولی مواجه میشوید كه در حد بودجه احتمالی شما خواهد بود. اگر تنها یك كسب و كار كوچك با دو كارمند دارید، نیازی به همكاری …………………….

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در ۱۱ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.