دانلود تحقیق شرکتها ‏، بنگاههای اقتصادی ، بازرگانان و آرمان توسعه هزاره


در حال بارگذاری
21 فوریه 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات :77صفحه
۲۵۰۰۰ تومان
خرید

کوفی عنان دبیر کل سازمان ملل متحد:

در عصر وابستگی به یکدیگر انسان ها  ، حقوق شهروندی جهانی ، بر اساس اعتماد و مسئولیت مشترک ، پشتیبان سرنوشت ساز پیشرفت است ، اما در دوران محروميت بیش از یک میلیارد انسان از حداقل نیازهای در خور شان و منزلت او ‎، شرکتها ،‌ بنگاه هاي اقتصادي ، بازرگانان دیگر                نمی توانند بي تفاوت باقي بمانند يا همچون سدي در برابر اين خيل عظيم انساني قراگيرند ، بلکه بر عکس آن ها باید در صدد همکاری با دولت ها و سایر نقش آفرینان در جامعه برآيند و با بسیج علم ، فن آوری و دانش جهانی به مقابله با بحران های به هم تنيده گرسنگی ،

چارچوبی برای عمل

 

خلاصه دستورالعمل ها و سفارش های حاضر در این نوشتار ارائه کننده چارچوبی برای عمل است ، بدین معنا که نشان می دهد چگونه اتحاد شرکتها و بنگاههای اقتصادی ، در پيوند با دستگاهها و نظام سازمان ملل متحد، دولتها و سازمانهای جامعه مدنی ،  می تواند در دستیابی به آرمانهای  توسعه هزاره که آرمان آن دگردیسی جهانی شدن به نیروی مثبتتری برای توده بیشتری از مردم دنیا مي با شد، همکاری نمایند .

تمامی شرکتها

در طول دهه گذشته ، شرکتهای داخلی و خارجی  از نقش مهمتر و موثرتری در بسیاری از کشورهای جهان سوم برخوردار  شده اند و در پیشرفت آینده این کشورها سهم روز افزونی بازی خواهند نمود .

همزمان ، تقاضای بین المللی رو به رشدی برای شرکتهاو بنگاه هاي اقتصادي دارای سیاست های شفاف و مسئول در برابر اثرات اقتصادی ، اجتماعی و محیط زیستی در سر تا سر دنیا به وجود آمده است .

 

در این چارچوب ، سه دلیل عمده یا شم تجاری برای پشتیبانی از آرمانهای توسعه هزاره وجود دارد که هر یک از این دلایل پشتیبان

  • یک گام به پیش ، یک برنامه بین المللی طولانی مدت برای کمک به بهبود زندگی کودکان یتیم و مبتلا به ایدز و بطور كلي          آسیب پذیر در سراسر جهان است . این برنامه توسط بنیاد آزمایشگاهی آبوت پایه گذاری شده و به کودکان خانواده ها و جمعیت های مبتلا به ایدز ياري مي رساند و مسؤليت آن بهبود سلامتی ومراقبت های پزشکی، مشاوره داوطلبانه درباره اچ.آی.وی/ايدز و آزمایشهای لازم در كنار ارائه برنامه آموزش ابتدایی و متوسطه و تامين نیازهای اساسی گروههلی اجتماعی    مي باشد .

 

گفتمان سیاسی و ترویجی

 

  1. ۱. تعامل با از دولتها بخاطر حمایت از حقوق كودك و مسائل کودکان

جنبش جهانی به خاطر کودکان – به ابتکار یونیسف به وجود آمد و آرمان آن بسیج  جامعه مدنی ، سازمان های غیر دولتی، شركتها و سایر وابستگان آنان بخاطر حمایت از دستورعمل های جهانی به نفع

فاقد این خدمات می باشند و زیر بازرسی شدید سیاسی قرار دادند. از یک سو فعالان بخش خصوصی داروی همه دردها شناخته می شوند و از آنان بیش ازحد انتظاردارند و از طرف دیگر، ترس از خصوصی شدن آب و عدم دسترسی فقرا به آن در بخشهایی از آفریقا وجود دارد . طرح های بزرگ زیر بنایی به ویژه در روستاها فاقد سوددهی می باشند . مقابله با این دشواری های اقتصادی و خطرات سیاسی نيازمند تلاش زیادی است . از آن جمله تضمین دولت  در برابر خطر، نمونه های مشارکت فعال جمعیت ها ، گفت وشنودهای سهامداران گوناگون و ساختارهای رهبری . راه دیگر برون رفت از وضعيت فعلي ، توسعه متكي به جمعیت ها ، در نقاطی است که اهداکنندگان ، چه دولت ها یا بنیادهای تجاري بشر دوستانه از طرح های حمایتی کوچک شرکتها، یا سازمانهای غیر دولتی برای تهیه آب سالم حمایت می کنند.

………………

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۷۷صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.