دانلود تحقیق طراحی و دوخت


در حال بارگذاری
11 مارس 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات :14صفحه
۶۵۰۰ تومان
خرید

شلال دوزي، هميشه يكي از عمومي ترين اشكال سوزن دوزي بوده كه اخيرا سود طلبي از آن بر ديگر مصارف فراوان آن غالب آمده است.

علاقه مندي اخير به موج دار شدن شلاله وامدار اين حقيقت است كه تكنيك شلال دوزي از آسان به مشكل در حال پيشرفت است كه نتايج عجيبي هم به همراه دارد. از طريق كسب مهارت در سوزن دوزي مي

بنابراين بخش هاي اين مقاله به منظور بهبود نتيجه نهايي حتي براي مبتديان (توجه زيادي به انتخاب نخ ها در هر نقش شده است) توسط رنگها تقسيم بندي شده است. الهام گيري از رنگها ابزار كاملي براي شلال دوزي است و افراد از الهام گيري در طرح هاي نو، مي توانند براي سالها استفاده نمايند.

هماهنگي رنگها در نخ هاي زمينه

 

بطور سنتي، رنگ سفيد از خانواده رنگ هاي كتاني است. رنگ هميشه در درخشندگي و روح دادن به دكور خانه مورد استفاده بوده است. اغلب رنگ نقش هدايت كننده اي در شلال دوزي بازي مي كند. شلال دوزي تكنيكي است كه در عمومي ترين و وسيع ترين سطح در قرن گذشته، در سوزن دوزي استفاده شده است. در سال ۱۸۰۴ درآلمان مورد استفاده

دوزي باشد.

اين كتاب تِم نخ هاي رنگي را از تيره به روشن انتخاب كرده است. از قرمز تيره به سبز، از زرد به آبي، از قرمز به بنفش و … ترتيب قرارگيري هزاران ايده و پيشنهاد به ذهن عرضه مي كند.

تم هاي رنگ آزاد در طبيعت را توسعه داده ايم كه شامل جوانه هاي گل درخت مو و حلقه هاي گل، يك سبد ميوه، دسته هاي گل روبان زده، تصوير يك باغ گل، يك تعداد سبزي باغ ميوه در آخر الياف. اين ظاهر ساده طبيعت براي هنرهاي قلاب دوزي ايجاد الهام هنري مي كند همچنين موضوع هاي ديگري در شلال دوزي است كه در شيوه هاي نوين تفسير شده اس

شكل قالبي، منحصر بفرد هستند.

طرح هاي عمده ديگر در هر كدام از فصل ها گنجانده شده و شماره هاي مورد لزوم براي هر كدام داده شده است. اين اطلاعات براي هر كس كه بخواهد سوزن دوزي را شروع كند عملي است، زيرا ابعاد حقيقي قبلاً حساب شده اند و روند سازگاري طرح به وضوح توضيح داده شده است. بنابراين شما مي توانيد شلال، فصل و رنگ مورد علاقه و نخ خود را انتخاب كنيد.

 

 

 

شلال دوزي (سوزن دوزي)

 

۱ – از چپ به راست:

يك رديف بخيه هاي مورب كار كنيد. سوزن را از ته بخيه بيرون بياوريد

 

۷- يك خط مورب:

از سمت راست گوشه بالا شروع كنيد. يك رديف بخيه هاي يك اندازه در دو طرف پارچه را كامل كنيد و به طور مورب به سمت چپ و پايين حركت كنيد. و براي تكميل رديف دوم دوباره به طور مورب به بالا سمت راست حركت كنيد. نتيجه يك خط ممتد از بخيه است كه همه به يك اندزه اند.

 

 

 

۸- روش پله اي :

يك رديف خطوط عمودي و موازي با فاصله كار كنيد به طوريكه بتوان………………………

 

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۴صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.