دانلود تحقیق مدیر چه کسی است؟


در حال بارگذاری
23 ژانویه 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 4صفحه
۵۰۰۰ تومان
خرید

مدير چه کسي است؟

 

مدير یعني اداره کننده ، کسی که در یک سازمان ، مجموعه یا هر جای دیگر مسئول اداره و کنترل امور آنجا می باشد .یک مدیر یا طبق ضوابط و قوانين انتخاب می شود یا طبق عرف های موجود و حاکم بر آن مجموعه . مدیر از یک سلسله قوانین ، هنجار ها و عرفها پیروی کرده و مجموعه خود را برای رسیدن به هدف یا اهداف مجموعه هدایت میکند.پس او باید بر قوانین احاطه داشته باشد و با زیر دستان و سایر مجموعه های وابسته به او روابطی اخلاقی و آینده نگر داشته باشد؛ و اگر احیانا نا بسامانی یا افتی در مجموعه بروز کند او مسئول آن خواهد بود . از این رو مینماید بلکه باید بتواند از امکانات  و ابزارهای پیرامون خود نیز به درستی و زیرکی استفاده کند، تا بتواند در کمترین زمان به بیشترین بازدهی دست یابد.یک مدیر باید شاداب و با انگیزه باشد و  بتواند این انرژی مثبت را به کار کنان و زیر دستان خود منتقل نماید . مدیر بودن هنر استفاده علمی از انسان، محیط و امکانات برای رسیدن به هدف است. در اطراف ما سازمان ها ، گروه ها ، تشکل ها، و مجموعه های بسیاری وجود دارند که هر کدام دارای کار کنان و اعضای زیادی هستند ، اما از میان این افراد زیاد فقط تعداد بسیارکمی میتوانند به  سمت مدیریت دست یابند. عده ای دارای هنر و استعداد مدیریت اند و عده ای به صورت آکادمیک آنرا فرا گرفته اند ولی تنها کسانی میتوانند به سمت مدیریت برسند که بتوانند هنر مدیریت را علمی کنند.و علم مدیریت را به صورت

پس هر فرد در مجموعه آئینه مدیر خود است که یک مدیر کار دان و زیرک این مسائل را تشخیص داده و در رفتارهای خود بیشتر دقت می کند . اگر مدیر از لحاظ علمی در رتبه ای بالا تر و عالی تر از سایر اعضای مجموعه خود باشد ، مجموعه نسبت به او احترام و ارزش بیشتری قائل می شوند . ( البته اگر این احترام همراه با احترام به شخصیت او هم باشد بهتر است ) و سعی می کنند فاصله علمی خود را با او کمتر کنند و این هم نا خواسته باعث میشود که راندمان مجموعه بالا رود و تمام این پیشرفت ها و موفقیت ها در سایه یک مدیر است .

 

مدیریت چیست ؟ نیازداردعلم هم در آن دخیل است ، هر دوی آنها با هم و در کنار هم یک عامل اساسی مدیریت می باشند . این تجربیات به بالفعل در آوردن علوم بالقوه مدیریت کمک به سزایی میکنند . البته هر تجربه ای هم مورد تایید نیست ، تجربیاتی قابل استفاده اند که سازمانهای دارای صلاحیت و افراد متخصص در این کار ، آموزش های لازمه را دراین مورد به افراد داده باشند که چگونه و چه زمانی باید از تجربیات استفاده کرد ، کاری که امروزه در تمامی کشور های توسعه یافته انجام می شود یعنی آموزش بروند . مدیریت باید به ساختمان ( بنا ) مجموعه خود توان و نیرو دهد تا هر لحظه بتواند کار بری هر قسمت از آن را اعم از سالن ، اتاق و هر جای دیگر را به آسانی تغییر داده و دهها مثال دیگر که در این زمینه می توان بیان کرد . مدیریت بدون برنامه یعنی آب در هاونگ کوبیدن زیرااگرکسی نداندکه چگونه باید به اهداف خود برسد چطور ممکن است بتواند از منابع ………..

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در ۴ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.