دانلود تحقیق مقدمه ای بر تولید


در حال بارگذاری
7 سپتامبر 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 25صفحه
۱۲۵۰۰ تومان
خرید

مقدمه اي بر توليد :

صنعت خودرو ازصنايعي مي باشد كه در آ ن  تقريبا تمامي روشهاي مهندسي بكار گرفته مي شود وحجم عظيمي از عمليات در آن صورت مي گيرد تا محصول مورد نظر ساخته شود.

در كشورهاي پيشرفته اغلب كارخانجات خودرو سازي بسوي مكانيزه كردن عمليات اصلي مونتاژ در خط توليد كارخانه پيش مي روند و قطعاتي كه در خودرو استفاده مي شود را به شركتهايي كه از لحاظ كيفي و كمي مورد تأييد آنها مي باشند مي سپارند در نتيجه قطعات به صورت آماده از اين شركتها به كار خانه اصلي وارد ميشود و در آنجا به هم مونتاژ شده و محصول نهايي توليد ميشود.

در شركت ايران خودرو نيز در سالهاي اخير به همين صورت عمل مي شود و اكثر قطعات خودرو از قبيل محورها بدنه و ساير قطعات موتور و قطعات تزئيني داخل و خارج خودرو از

سطح فلز بچسبد و همانطور كه ذكر شد چون حرارت كوره در بعضي از قطعات باعث ضايع شدن آنها مي شود بنا بر اين روش جديدي بطور آزمايشي استفاده شده است كه در اين روش عايقي كه قرار است به در بچسبد را با اضافه كردن براده هاي آهنربا به آن خاصيت مغناطيسي مي دهند كه اين خاصيت باعث مي شود تا عايق به فلزات بچسبد در نتيجه ديگر نياز به كوره نيست جهت چسباندن عايق و در مراحل آخر كه خودرو رنگ مي شود و به  كوره رنگ مي‌رود عايق با حرارت كوره به سطح درها مي چسبد.

پس ازاتمام مرحله اتصال عايق ، قطعات رويه در به قسمت پرس همينگ آورده مي‌شود در اين

انتقال مي دهد ترانس برق را از ولتاژ بالا به ولتاژ پايين و جريان (آمپر) بسيار بالا مي رساند پس از انجام اين كار اين جريان از مگديفاير يكسو كننده عبور پيدا مي كند كه برق متناوب را كه بصورت موج سينوسي مي باشد يك سو كرده تقريبا مثل حالت مستقيمDCنزديك مي كند و به سر انبر كه سيم مسي را براي جوشكاري نگهداري مي كند مي رساند در آنجا با ايجاد خلا اكسيژن كه جاي ان را گاز كربنيك گرفته است وحرارتي كه ازاتصال سيم مسي به بدنه كه قطب آند را تشكيل مي دهد جريان جوش برقرار مي شود جوش كاري انجام مي شود.

در جوش گاز كربنيك مي توان به جاي اين گاز از گاز ارگون استفاده كرد ولي چون قيمت اين گاز بالا مي باشد و همچنين براي سلامتي انسان بدليل تشعشعاتي كه دارد ضرر دارد از ان

اين قسمت ظرفيت قابل بهره برداري بار را به سازه با اتصال آنها به يكديگر ملحق مي كند. اين طرح با سختي قابل انحناي بالاي آن به علت تاثير حالت ساندويچي مانندش شناخته مي شود. در صورت ضربات و نفوذيهاي موضعي بزرگ قسمت انعطاف پذير و كششي بين محورهاي A و B ارتباط قوي را امكان مي دهد.

در مقابل طرح ترموپلاست، يك پوشش داخلي مضاعفي كه عملكردهاي سازه اي را تحقق بخشد و شامل مكانيزم تنظيم كننده پنجره و ديگر قسمتهاي مولد جريان الكتريكي باشد ضروري مي شود.

تست مواد: جايگزيني اف ار پي با مواد متداول و قديمي مستلزم تحقبقات و بررسيهاي وسيعي بنا به عملكرد خاص آن مواد در تصادفات و برخوردها است. بايد تستهاي ثابت و ديناميكي فراواني انجام شود. خاصيت مواد به طوركلي از طريق تستهاي كشش پذيري تعيين مي شود. در مورد پلاستيكها و تركيبات پيچيده، تنوعي از ويژگيهاي ماده براي مواد مختلف پلاستيكي وجود دارد. …………………

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۲۵صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.