دانلود تحقیق هنر غرفه آرایی


در حال بارگذاری
1 مارس 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات :80صفحه
۲۶۰۰۰ تومان
خرید

گرافیک محیطی چیست؟

ارتباطات‌عصر حاضر‌فرمهای مختلفی را دربرمی‌گیرد از ماهواره‌ها گرفته تا ساعت‌ها مچی اما علوم جدید نتوانستند جانشین فرمهای قدیمی ارتباطات از قبیل علایم بشوند به هر صورت با توجه به اینکه جامعه به سرعت پیچیده می‌شود نیز به همان صورت پیشرفت می‌کنند به طوری که وجود علایم زیاد نوعی آلودگی تصویری را به وجود آورده است به هر صورت امروزه ما سعی در گریز از آشفتگی‌های بصری داریم.

طراحی گرافیک محیطی نه به تنهایی هنر است نه به تنهایی علم بلکه شامل هر دو وجه

می‌آید و باید به گونه‌ای تعبیه شود که محصول به خوبی نمایان و چشم گیر باشد. نور‌پردازی بر‌روی لوگو و یا فونتهای موجود یکی دیگر از جلوه‌های هنر نور پردازی می‌باشد که بازی با سایه‌های به وجود آمده خالی از لطف نمی‌باشد.

هنر نور پردازی یکی از ضروری‌ترین مراحل غرفه آرایی است که اکثر شرکتهای غرفه آرا به صورت حرفه‌ای به این امر پرداخته‌اند و از افراد پر سابقه در این رشته استفاده می‌کنند در اینجا لازم به تکرار می‌دانم که نور پردازی در ایران به نحوه کاملا علمی و تخصصی انجام نمی‌شود و همه به دنبال غرفه‌ای نورانی هستند و اگر غرفه آرایی از سایه به طور تعریف شده‌ای استفاده کند به آن برچسب کم کاری و تاریکی

گونه وسایل مانند چمدان، کیف، لباس، پول، تلفن همراه و غیره در داخل اتومبیل اکیدا خودداری فرمایید.

  1. راننده اتومبیل موظف است در محلی که توسط مسئولین پارکینگ تعیین می‌شود پارک کند و آورنده قبض می‌تواند اتومبیل را از پارکینگ خارج نماید. در صورت مفقود شدن قبض احراز مالکیت برای ترخیص با مقامات قضایی انتظامی است.
  2. در پوستر نام نمایشگاه و دیگر اطلاعات به دو زبان فارسی و لاتین نوشته شود.در بعضی مواقع کار به حدی حساس و پر  استرس می‌شود که شما مجبور هستید شب‌ها نیز در نمایشگاه فعالیت خود را ادامه دهید. در این موقع از طرف نمایشگاه با مشکلاتی برخورد می‌کنید که البته با کمی صحبت و رایزنی حل خواهد شد. در این مواقع دیگر مرحله‌ای کار کردن، درست نمی‌باشد و همه گروهها (نجار، تراشکار، رنگ کار، نور پرداز و….. )در کنار هم مشغول فعالیت هستند.

    در زمان فعالیت اجرایی ممکن است و البته حق مسلم که صاحبان غرفه برای نظارت بر روند کار و چگونگی فعالیتها در نمایشگاه حضور پیدا کنند و از غرفه دیدن کنند و در این میان ممکن است در بعضی موارد در مورد اجراء و یا نصب اجزاء نظر دهی نمایند. باید توجه داشت که تمام فعالیت‌های یک غرفه آرا در مسیر راضی نگه داشتن آرایی از مبلغ سیصد و چهل میلیون تومان هم گذشت که اگر کمی دقت کنیم می‌بینیم که این هزینه فقط برای ۴ روز نمایشگاهی مبلغ بس هنگفتی است. البته ناگفته نماند که این خود شرکتها هستند که اکثر کارهای مربوط به ساخت و ساز را انجام می‌دهند و باز هم خود آنها هستند که هر ساله رکورد جدیدتری را در انجام غرفه آرایی می‌شکنند. درست است که غرفه آرایی در دنیا حرفه‌ای است شناخته شده که به عنوان یک حرفه تبلیغاتی جهت بیشتر جلب توجه نمودن و زیباتر جلوه دادن محصول …………………….

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۸۰صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.