دانلود تحقیق ورود خودرو به ایران
امروزه صنعت خودروسازي در تمامي كشورهاي صنعتي پيشرفته از جمله صنايع اساسي ومهم است. به عنوان مثال ۱۰ درصد از ارزش افزوده صنعتي و همچنين ۱۰ درصد اشتغالصنعتي كشورهايي مانند ژاپن و آمريكا از قبل اين صنعت ايجاد ميگردد.
با توجه به اهميت اين صنعت و وجود عوامل عديده رشد و پويايي صنعت خودروسازي همچونتقاضاي كافي در مقياس اقتصادي، صنايع جانبي و حامي، تكنولوژي مرتبط و… در ايران اميدميرود با همت و تلاش دستاندكاران و پشتيباني مسؤولان محترم نظام مقدس جمهورياسلامي ايران، صنعت خودروسازي در روند رشد شتابان خود علاوه بر پاسخگويي مناسب
مقدمه
چاي Camellia sinensis عموميترين و سادهترين نوشابه پذيرايي در هر خانه ايراني است كهدر الگوي مصرفي ما از اهميت ويژهاي برخوردار بوده بهطوري كه نوشيدن چاي در كنار نانبعنوان يك وعدة غذايي دليلي بر اهميت و مصرف بالاي آن ميباشد. با توجه به مصرف سرانهچاي در كشور و به منظور تامين نياز داخلي و رسيدن به خودكفايي بايد به دو موضوع، افزايشكيفيت چاي داخلي، براي ترغيب مصرفكنندگان داخلي و خارجي و همچنين افزايش ميزانتوليد از طريق افزايش عملكرد در واحد سطح و احياء و واكاري باغهاي قديمي توجه خاصيداشته باشيم. با توجه به محدوديت شديد زمين كشاورزي
مشكل اين قسمت ايراد مهرههاي موجود در داخل ستونها كه زبالهها به آن وصل ميشود،ميباشد كه سرعت كار را ميگيرد.
جلسة پنجم
اتصال پدال ترمز و كلاچ، بوستر ترمز، سيم كلاچ، چهارشاخ فرمان و ميل فرمانبستن قفل مركزي شيشة بالابرهاي دربهاي عقب و جلو كارهايي بود كه در اينجلسه انجام داديم.
ابتدا سيم كلاچ را به روغن آغشته كرده و از جلوي اتومبيل وارد اتاِ ميكنيم.
سپس پدالها را جا زده و يكي از پيچهاي آنرا ميبنديم بعد بوستر ترمز را جا زده و به داخل اتاِاتومبيل ميفرستيم ابتدا پيچهاي تقويتي پدالها و سپس چهار مهرة بوستر را بسته و بالاخرهمهرههاي تقويتي پدالها را ميبنديم.
بعد سيم ترمز را بوسيلة پين و اشپيل به پدال ترمز وصل ميكنيم.
بعد سيم كلاچ را در محل خود جا ميزنيم.
حال چهارشاخ فرمان را جا ميزنيم و مهرة آن را بسته و ۱۸۰ ميچرخانيم سپس ميل فرماني رابرروي چهار شاخ فرمان گذاشته و مهرة اتصال ميل فرمان به چهارشاخ فرمان را ميبنديم.
ماشين ميبريم و لولة شيشهشوررا به بدنه وصل كرده و لوله را به شيشهشور وصل ميكنيم.
سپس گردگيرها را از جعبه درآورده و آن را به جلوي اتاِ ماشين وصل ميكنيم.
بعد سيمي كه خاكستري است را از آن سر كه داراي دو كانكت است از محل مربوطه از طرف اتاِوارد جلوي اتومبيل كرده و محل لاستيكي مربوط را جا ميزنيم و لولة عبور دهندة سيم كاپوترا به جلوي اتومبيل وصل ميكنيم.
سپس رلة سهتايي و سيم مربوط را به هم وصل كرده و آن سيم و سيم درب
و يا نيروي انساني به واسطه جوشكاري به هممتصل شده و تشكيل بدنه خام خود را ميدهند. اين بدنه توسط ليفتراك به قسمت رنگ خودرومنتقل ميشوند در اين قسمت توسط رباط يا حوضچه رنگ آسترزني ميشود و بعد به داخلحوضچه رنگ رفته و بدنة خودرو رنگ ميشود و بعد توسط كاركنان اين قسمت رنگ خودروتوسط دستگاه پوليش زده ميشود تا رنگ كاملاً مناسب فراهم آيد بعد از اين مرحله دوباره بدنهتوسط ليفتراك به قسمت مونتاژ كه سالن تزئينات ميباشد منتقل شده.
در روز سوم همراه با يكي از پرسنل اين شركت كه با خط آشنايي كامل داشت شروع به بازديدخط كرديم كه در اين سالن بدنة خودرو از يك سمت وارد شده و برروي ريل كه همان خطكاموايير ميباشد قرار ميگيرد و كلية لوازم جانبي و اصلي كه يك خودرو نياز به آنها داردبرروي بدنة خودرو نصب شده و ………………
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
- جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.