دانلود تحقیق کارآفرینی


در حال بارگذاری
4 ژانویه 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 18صفحه
۹۵۰۰ تومان
خرید

مقدمه

بيوگرافي

علي ايماني متولد سال ۱۳۳۲ از شيراز داراي ميزان تحصيلات فوق‌ديپلم در رشته علوم تجربي هستم. و انگيزه من از ايجاد كارخانه سرمايه‌گذاري براي رفاه زندگي خود و خانواده و همچنين خدمت به جامعه است . و علت انتخاب اين شغل آگاهي و بينش كامل نسبت به مي‌باشد زيرا اين شغل در خانواده ما سابقه‌ طولاني دارد و از پدرم به من رسيده است.

دارم كه به تازگي دست به ساخت مسجدي زده‌ام و همچنين كمك به كميته امداد.

من شخصاً به ساده زيستن و صرفه‌جويي اهميت مي‌دهم و صرفه‌جويي كردنم به نحوي نيست كه زندگي براي خانواده و كاركنانم سخت باشد. به علت همان انگيزه و هدفي كه داشتم پس از تحقيقاتي كه دربارة نوع كارم به عمل آوردم اين شغل را انتخاب و وارد بازار كار شدم.

 

براي تأمين سرمايه‌ شركت علاوه بر پس‌انداز خود كه حدوداً ۰۰۰/۰۰۰/۶۰ تومان بود اقدام به گرفتن وام‌هاي متعدد  كه مبلغ آن ۰۰۰/۰۰۰/۲۲۰ تومان بود و صرف ساخت شركت و خريد تجهيزات و ماشين‌هاي مختلف شد. من براي راه‌اندازي شركت اقدام به خريد زمين و ساختن براي گرفتن مجوز ساخت شركت و توليد نان به ادارة ثبت شركت‌ها،  ادارة بهداشت و سازمان شهرسازي مراجعه و پس از گرفتن مدارك لازم اقدام به ساخت شركت كردم و پس از مدتي كه شركت ساخته شد با تعداد ۱۴ كارگر و تجهيزات و سرمايه لازم شروع به كار

توضيحات درمورد تجهيزات:

اين كارخانه براي توليد محصولات توليدي خود علاوه بر نياز به مواد اوليه كه در صفحات بعد در مورد آن صحبت خواهد شد به لوازم نياز دارد كه از اين مواد محصولاتي را براي ارائه به جامعه آماده كند. اين تجهيزات ممكن است مبالغ زيادي براي مؤسسان شركت در

حدودي مي‌توان گفت بسيار گران با‌ آنان حساب شده است.

كه ماشين با ساخت لبنان ( براي توليد نان لبناني) با قيمت ۰۰۰/۰۰۰/۹۰ و ماشيني با ساخت كرج ( نان لواش) ۰۰۰/۱۵۰/۱ و ماشيني با ساخت لبنان ( نان پيتزا) ۰۰۰/۲۰۰/۱ تومان خريداري شده است.

براي توليد هر محصول به مواد اوليه آرد سفيد ـ شكر ـ مخمرـ مايه بهبوددهنده ـ روغن ـ كنجد.

كه هر دايره توليدي مقدار مشخصي مواد اوليه دارد كه اين مواد را در اختيار دايره قرار مي‌دهيم و آن دايره نان مخصوص خود را توليد و در اختيار قسمت پخش و توزيع محصول قرار مي‌دهند و از آنجا توسط اشخاص توزيع كننده به مغازه‌ها و فروشگاه برده مي‌شود. و بعضي از نان‌ها ( نان لواش) سفاش بيمارستان‌ها نيز مي‌باشد كه به بيمارستان‌ها برده مي‌شود و بقيه نيز ممكن است سفارش براي شهرستان‌ها باشد.

 

نظر كاركنان

آقاي ايماني مردي متين و متشخص هستند كه به مشكلات كاركنان و زندگي آنها اهميت مي‌دهند در صورتي كه كاركنان با مشكلي مواجه شوند

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان در ۱۸ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.