دانلود تحقیق کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت-بدنی


در حال بارگذاری
27 می 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 17صفحه
۱۲۰۰۰ تومان
خرید

کار بصورت مجتمع از یک دیدگاه تربیت بدنی

 

بسیاری از دروس رسمی در هنگام تدریس به “موضوعات” مجزایی تقسیم می شوند که این موضوعات از نظام های علمی و آکادمیکی مانند ریاضیات، هنر و تاریخ گرفته شده

ساخت مفاهیم را در جواب به سؤالات و ارتباطاتشان را بدست می آورند.

اندیشه برنامه های تحصیلی مجتمع، یادگیری مربوط به رشته های مختلف عملی، حل مسئله، و یادگیری مبتنی بر مسئله نه خودشان و نه بنیان های فلسفی شان جدید نیستند. بخش اول این درس نگاهی اجمالی بر چند قانون مشترک برای یادگیری مجتمع و مبتنی بر

تحلیل خواهد شد.

 

برنامه های آموزشی مجتمع:

یک برنامه آموزشی مجتمع دارای چندین بر چسب است (مثلا درس های تجمعی، چند سیستمی، بین سیستمی، فرا سیستمی، آمیخته شده، یکی شده)

تجمع متناوبا شامل یک تمرکز بر روی مهارت های شناختی عمومی است، مانند

شش جنبه کلیدی که معلمان باید در هنگام برنامه ریزی برای برنامه های آموزشی مجتمع به آن ها توجه داشته باشند:

  1. ارتباط: جایی که دانش آموزان موقعیت تشکیل و انجام یک پروژه را دارند، به ایشان مربوط، بجا و مهم است.
  1. به موقع و بجا: در توجهی عمیق به عنوان ها، می بینیم که همراه با انعطاف پذیری و زمان هستند.اصول جدید و وظایف دارای خطر:

    “اصول جدید” و “وظایف دارای خطر” تغییرات استراتژیکی هستند که در یک مدرسه نمونه تحت عنوان پروژه اصول جدید به آن ها پرداخته می شود. به عنوان یکاصلاح کردن تعدادی از ساختارهای تحصیلی مورد نیاز است، مانند جدول زمانبندی یا اختصاص اتاق برای تأمین انعطاف پذیری مورد نیاز.

     

     

    تجربه کاری:

     

    من برای یک ترم تحصیلی به مدرسین مدرسه Spender State High School پیوستم. این مدرسه یک مدرسه ایالتی مختلط است که از ارتباط اجتماعی ـ اقتصادی بالایی برخوردار است. دارای تقریبا ۱۲۰۰ دانش آموز و ۹۰ نفر مدرس است و شش نفر عضر در سازمان HPE دارد. بعنوان یک مدرسه با قدمت و پیشینه بالا، Spender یکی از مدارس موفقدارای خطر که کاملا تشدید شده بودند، Gill بر روی دیگر مسئولیتهایش مانند همکاری با سال هشتم برای HPE، همکاری با ورزش مدرسه، و مربی ورزشی، کار کرد.

    اعضای مدرسین ثانویه به چیزی که Hargreavey آن ها را انجمن های “تکه تکه شده” می خواند، تقسیم بندی شدند، که از نظر فیزیکی و معنایی در زمینه موضوعات/ حوزه های یادگیری کلیدی کاملا از هم جدا بودند. از سوی دیگر فعالیت های سودمند، بهحوزه تولیدات فعالیت های سودمند (مثل گرفتن بازیهای المپیک یا طرح/مدل ساختمان) فشاری بر روی معلمان بود تا از به ثمر رسیدن تولید اطمینان حاصل شود.

    همانطور که Gill انعکاس داد، فعالیت های مفید نیازمند بودن به:

    هیئت مدرس بیشتر زیرا این مثل زمانی نیست که شما برنامه ای را برپا و اجرا می کنید و راحت می شوید، زیرا که در اینجا تنظیمات ثابتی خواهد بود و تمام این کارهامورد نیاز برای فعالیت های دارای خطر را برای تقویت کارمان و یادگیری دانش آموزان ببینیم.

     

    یادگیری دانش آموزان

    دانش آموزان در سال هشتم به داشتن یک وظیفه “واقعی” و مهم که برایش کار می کنند و زمانی می گذارند، به خوبی پاسخ می دهند و این نتیجه خوب بخاطر پاداش اصلی ………………..

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۱۷ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.