دانلود تحقیق کرمهاى-کامپیوترى


در حال بارگذاری
4 ژانویه 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 10صفحه
۹۵۰۰ تومان
خرید

كرمهاى كامپيوترى

آيا تا به حال اتفاق افتاده كه وقتى شما هيچ كارى با سيستم كامپيوترى تان انجام نمى دهيد، شاهد باشيد كه سيستم تحت بار كار قرار دارد و برنامه هايتان به كندى اجرا مى شوند؟ يا زمانى كه به اينترنت وصل هستيد و از جانب شما هيچگونه تبادل اطلاعاتى انجام نمى شود، چراغهاى گرفتن و فرستادن اطلاعات كماكان روشن هستند و برقرارى ارتباط با اينترنت كندتر و كندتر مى شود؟
اگر جواب شما به يكى از سؤالهاى بالا مثبت باشد، بايد به شما بگوييم كه كامپيوترتان كرم گذاشته است! يا به اصطلاح علمى آلوده به يك كرم كامپيوترى شده است.اولين كرم كامپيوترى در آمريكا در روز سوم نوامبر ۱۹۸۸ كشف شد. در آن روز بسيارى از سيستمهاى كامپيوترى عملاً توانايى انجام عمليات را از دست عبور كرده و به سيستمهاى ديگر نفوذ مى كنند. بدين ترتيب نقش كاربر در انتقال كرمها در حداقل خود قرار دارد. كرمها خودشان را به فايلها نمى چسبانند، اما زمانى كه به هر شكل تبادل اطلاعات بين سيستمهاى كامپيوترى انجام مى شود، كرمها مسير را دنبال كرده و به سيستم مقصد وارد مى شوند. بدين ترتيب هر شكلى از فعاليت ارتباطى بين سيستمهاى كامپيوترى را از جمله دريافت ايميل حتى بدون خواندن آن، چت كردن به شكل متنى و صوتى و تصويرى و نيز ارسال و دريافت فايلهاى مختلف حتى بسيار كوتاه و مختصر مى تواند كل سيستم شما را در اختيار گرفت، حضورش را به شكل يك متن يا تصوير يا آهنگ اعلام مى كند، اما در طول زمانى كه كرم در سيستم شما وجود دارد، هيچ اعلام مشخصى از آن صورت نمى گيرد. مطمئن ترين راه براى جلوگيرى از ورود كرمها به سيستم شما، نصب كردن برنامه هاى ضد ويروس جديد است كه كرمها را نيز شناسايى مى كنند. البته اين كار خودبه خود عملكرد سيستم را به شدت تحت تأثير قرار مى دهد، اما به نظر

را حذف و اضافه ویا تغییر دهند. سیستم مانیتور

System Monitor : سیستم مانیتور برنامه هایی خاص منظوره برای کنترل فعالیتهای کاربران می باشند .این گونه از برنامه ها می توانند تمامی اطلاعات را از قبیل آدرسهای Email و پسورد ها و سایتهای بازدید شده و کلمات تایپ شده توسط صفحه کلید را جمع آوری کنند این گونه از برنامه ها حتی می توانند از فعالیتهای کاربران عکس برداری کرده و عکسها را بعلاوه سایر اطلاعات جمع آوری شده به آدرس ایمیلی خاص هدایت کنند . مورد استفاده به دست بياورند .
حتی در بی ضررترين حالت ، Spyware تجاوز به حريم شخصی افراد است . نرم‌افزارهای Spyware (مانند Cydoor، Gator،Lop.com و Xupiter) بدون اطلاع کاربر و از طريق برنامه‌های به اشتراک گذاری فايل (peer-to-peer) ، نرم‌افزارهای مجانی و يا برنامه‌هايی که تصاوير زيبای …

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان در ۱۰ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.