دانلود تحقیق کشیش بزرگ تگزاس چگونه مسلمان شد؟


در حال بارگذاری
4 ژانویه 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 5صفحه
۶۵۰۰ تومان
خرید

کشيش بزرگ تگزاس چگونه مسلمان شد؟

“إنّكَ لا تَهدي مَن أحببْتَ وَلكنَّ اللهَ يَهدي مَن يَشاء[۱]”.
مبارزه و کشمکش بين حق و باطل از ازل جاريست و تا ابد ادامه دارد. مذاهب، فرقه ها و گروههاي مختلفي با اغراض و اهداف متفاوت هميشه کوشيده اند تا به هر نوع ممکن در مقابل مذهب حق قد علم نموده و نور آن را خاموش سازند.
بني اميه و بني عباس نيز در هر ميدان ذلت و خواري نصيب مسيحيان بوده است.
خلفاي مجاهد عثماني نيز از خود تقصير نشان ندادند، بارها تا قلب اروپا پيش رفتند و با دشمن در خانه ي خودش پيکارها نمودند تا اينکه سلطان محمد فاتح رحمه الله قسطنطنيه را فتح نموده و ضميمه امپراطوري قوي اسلامي نمود.

هجوم عسکري ايالات متّحده امريکا و متّحدين اروپائي اش به افغانستان و عراق، دعم و مساعدت هزاران مؤسسه تبشيري و عيسوي در قاره افريقا و کشورهاي فقير آسيائي تداوم همين کشمکش و مبارزه است.
اما غافل از اينکه “يريدون لِيطفِئوا نور الله بأفواههم والله متمّ نوره ولو کره الکافرون[۲]”
نور خدا به اين آساني خاموش شدني نيست… همه روزه در اخبارها و سايتهاي انترنيتي خبر مسلمان شدن عدّه زيادي از مسيحيان وبخصوص علما و کشيش هاي آنها را در داخل امريکا و اروپا مي خوانيم.

همه به نمايش گذاشت.
در مقابل مسيحيها و صليبيان نيز از کوشش باز نايستاده حکومت اسلامي را در اندلس (هسپانيه) از بين برده و بزرگترين مراکز علمي جهان آنروز نظير قرطبه، اشبيليه و طليطله را بطور فجيع ويران نموده و محکمه هاي تفتيش عقائد هزاران مسلمان را به بد ترين وجه ممکن به قتل رساندند.
در اين اواخر نيز مسيحيان – بعد از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي و نظام کمونيستي به برکت جهاد مردم مسلمان افغانستان- مسلمانان را تنها دشمن زنده خويش دانسته از هر فرصت مناسب استفاده مي نمايند تا ضربه کاري را بر اسلام و داشتيم و بيشتر مردم در غرب همينطور هستند.
براي ما گفته بودند که: مسلمانان به خدا ايمان ندارند، صندوق سياهي را در صحراي عربستان مقدس مي شمارند و روزانه پنج مرتبه زمين را مي بوسند.
وشنيده بوديم که مسلمانها تروريست هستند، طياره ربائي ميکنند و بت مي پرستند و…
تعداد زيادي از مردم به شنيدن داستان مسلمان شدن يک کشيش و يا راهب مسيحي شوق وافر داشته و به طور خاص از من سوال مي کنند که چطور مسلمان شده ام، و از آن جمله يکي از داکتران مسيحي از طريق اي ميل از من سوال نمود که چرا؟ وچگونه مسيحيت را ترک کرده و دين اسلام را قبول نمودي؟!
من جوابي را که به آن طبيب مسيحي نوشته ام در اين جا براي شما خوانندگان گرامي نيز مي

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان در۵    صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.