دانلود تحقیق کلاچ و ترمز


در حال بارگذاری
28 می 2021
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 21صفحه
۱۳۰۰۰ تومان
خرید

هدف و طرز کار کرد کلاچ و ترمز:

کلاچ و ترمز هیدرولیکی ترکیبی از قسمتها برای پرسها هستند که ویژگیهایشان اشغال فضای کم، زمان اندک توقف، سرعت بالا و در گیر شدن و آزادشدن ایمن و نگهداری و تعمیرات تاحدودی زیادی راحت می باشد.

لنت ها و روغن ریزیها.

بنابراین حتی بدون عایقبندی صوتی، هنگام در گیری و آزادشدن کلاچ فقط سروصدای اندکی تولید می کند( حدود ۸۵dB )

ترمزگرفتن:

فنرها۱ پیستون بار ۲ يا در نوع دوبل ترمز دو پیستون داخل سیلندر در نتیجه یک تماس اصطکاکی بین صفحات ترمز و ترمز از این راه بوجود می

صفحات ترمز قبلاً هم مرکز و هم ردیف شده اند.

 حمل و نقل:

از اصابت ضربه سخت در حین حمل ونقل جلوگیری کنید زیرا ممکن است باعث تغییر و اختلال در صف بندی و هم مرکز بودن صفحه های ترمز شود.

 Fig3 :

شما مي توانيد وسایل کمکی به حمل ونقل را در زیر مشاهده کنید:

مونتاژ اولیه و به کار انداختن:

اجزاء متشکله کلاچ ترمز با قاب روکش پوشیده شده اند در کارهای ما صفحه های ترمز صف بندی( ردیفی)و هم مرکز شده اند.

ما اینجا  نمی توانیم وارد راههای مخصوص قراردادن قسمت های طراحی

  • سوار كنيد( از چسبهای گرافیتی استفاده نکنید)
  • قاب کلاچ را به بدنه ماشین محکم کنید.
  • روکش را به بدنه صفحه ماشین وصل کنید.
  • صفحه ماشین را به بدنه دستگاه متصل کنید. تست کردن در  حین کار دستگاه:

    اجزاءکلاچ و ترمز تا حدود زیادی ضدسایش هستند.

    اگرچه ممکن است سائیدگی و فرسودگی رخ دهد درصورت استفاده غیرصحیح از آنها( فشار روغن بسیار پائین و یا درجه حرارت عملیاتی زیاد)        اگر فرسایش صفحه رخ داده است، پس حتماً اجزاء تشکیل دهنده کلاچ، ترمز غیرعادی کارکرده اند.( فشار روغن پائین، درجه حرارت بالا)  به این دلیل شما باید راه و علتی را که بخاطر آن قسمت غیر عادی کار کرده است را

    سوراخ هوا بین پیستون و فنر صفحه( فقط ترمز دوبل)

    پیاده کردن( جداکردن)

    قبل از شروع کار روی دستگاه و راه اندازی آن مطمئن شوید که در نتیجه فعال شدن ترمز هیچ حرکت ناخواسته ای روی دستگاه نمی تواند رخ دهد.

    • کوبنده پرس را تا پائین ترین حد خود پائین آورید.
    • محرک را خاموش کنید.
    • واشرها و پیچ ها را کاملاً روی میله ها جا بزنید.
    • پیچ ها را کاملاً سفت کنید در این روش پیستون در خلاف صفحات کلاچ حرکت می کند.
    • فقط بعد از انجام مراحل فوق پیچها را باز کنید و دکمه(stud) را بردارید.
    • سیلندر را بیرون بکشید بوسیله صفحات ترمز از روی پیستون/ توپی/
    • پیچها را شل کنید بنابراین فشار داخل فنرها از بین می رود. حالا پیستون از صفحات کلاچ جدا  خواهد شد.صفحه خارجی( اول و ابتدا)، صفحه داخلی….، صفحه داخلی( آخرین)
      • فنرها را طوری جا بزنید که از یک الگوی قرینه دار پیروی کنند.
      • پیستون را هدایت کنید روی توپی و مطمئن شوید که سوراخهای روی پیستون هم خط و موازی شوند با سوراخهای حمل و نقل روی توپی.

       

       Fig9

      • پیستون را به بالا بکشید برخلاف فشار فنرها و برخلاف صفحه های کلاچ با کمک میله ها، واشرها، و مهره ها……………….

 

 

 

 

 

 

 

مطالب فوق فقط متون های ابتدایی تحقیق  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در۲۱ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.