دانلود فرم قرارداد اجاره يك دستگاه آپارتمان تجاري


در حال بارگذاری
13 نوامبر 2022
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 128 کیلوبایت
تعداد صفحات : 2 صفحه
۱۵۰۰۰ تومان
خرید

نمونه- ۳

بنام خدا

قرارداد

(اجاره يك دستگاه آپارتمان تجاري)

*******

طرف اول قرارداد(موجر): خانم/آقاي  ……………….. فرزند آقاي  ……………….. داراي شناسنامه شماره  ……………….. صادره از  ……………….. متولد ……………….. ساكن : …………………………………………………………

طرف دوم قرارداد(مستاجر): شركت  ………………..(سهامي خاص) مقيم تهران به نشاني  …………………………… و به اعتبار امضاي خانم/آقاي  ………………..(رئيس هيات مديره) فرزند آقاي  ……………….. داراي شماره شناسنامه ……………….. صادره از  ……………….. متولد ……………….. و خانم/آقاي ……………….. (مدير عامل) فرزند آقاي ……………….. داري شناسنامه شماره ……………….. صادره از ……………….. متولد  ……………….. و همراه با مهر شركت: …………………………..

موضوع قرارداد:

تمامت شش دانگ يك دستگاه آپارتمان تجاري در طبقه  ……………….. به مساحت ……………….. متر مربع داراي پلاك ……………….. فرعي از ……………….. اصلي مفروز و انتزاعي از پلاك ……………….. فرعي از اصلي مرقوم واقعي در اراضي ……………….. بخش  ……………….. ثبتي تهران محدوده و از مورد ثبت سند مالكيت شماره ……………….. مورخ ……………….. صفحه ……………….. جلد ……………….. به شماره چاپي  ……………….. صادره به نام موجر با قدرالسهم از عرصه و ساير قسمتهاي مشاعي طبق قانون تملك آپارتمانها و آيين نامه اجرايي آن با برق اختصاصي به شماره پرونده ……………….. و به قدر السهم از آب و گاز مشتر ك و بدون تلفن با جميع توابع و لواحق شرعيه و عرفيه آن بدون استثنا كه مستاجر با رويت عين مستاجره، وقوف كامل از محل وقوع و حدود و مشخصات، قبول و اقرار به تصرف و قبض مورد اجاره كرده است و مورد اجاره صرفا جهت دفتر شركت مستاجر به مستاجر اجاره داده شده است و مستاجر به هيچ عنواني حق تغيير نوع استفاه مزبور را از مورد اجاره ندارد.

مدت قرارداد:

……………….. سال كامل شمسي معادل  ……………….. تمام خورشيدي از تاريخ زير …………………

مبلغ قرارداد:

مبلغ ……………….. ريال رايج براي تمام مدت بالا(به قرار ماهي مبلغ …………………… ريال) كه مستاجر متعهد گرديده مال الاجاره ماهانه مزبور را در اول هر ماه نقدا در قبال دريافت رسيد به موجر تاديه نمايد و عدم پرداخت هر قسط از مال الاجاره بعضا يا تماما ظرف …………………… روز از تاريخ سررسيد موجب خيار فسخ از طرف موجر خواهد بود.

شروط:

  • ماليات مستغلاتي و تعميرات كلي به عهده موجر و تعميرات جزيي و رنگ آميزي و نقاشي مورد اجاره جهت استفاده بهتر به عهده مستاجر است.
  • مستاجر حق انتقال مورد اجاره را مشاعا يا مفروزا، جزئا و يا كلا بهيچ صورت حتي بصور: مشاركت، نمايندگي، صلح حقوق و وكالت و غيره ندارد.
  • مستاجر مكلف به رعايت موازين اسلامي در مورد اجاره مي باشد.
مطالب فوق فقط  صفحات اولیه فرم قرارداد  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در ۲ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.