دانلود فرم قرارداد بيمه تمام خطر مقاطعه كاران


در حال بارگذاری
1 ژانویه 2024
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 9 صفحه
۲۸۵۰۰ تومان
خرید

( شركت سهامي بيمه ………………………….. )

بيمه تمام خطر مقاطعه كاران

*********

 

بر اساس پيشنهاد كتبي بيمه گذار مذكور در جدول مشخصات(پيشنهادي كه به شركت سهامي بيمه…………… كه از اين پس بيمه گر خوانده مي شود تسليم مي گردد) و نيز به استناد پاسخهاي مندرج در پرسشنامه تكميل شده از طرف بيمه گذار و ساير اظهارات كتبي او كه به منظور درج در بيمه نامه صورت مي گيرد، بيمه گر خسارت وارد به مورد بيمه و متوجه به بيمه گذار را (در صورتيكه حق بيمه را در زمان مقرر پرداخت كرده باشد) به موجب اين بيمه نامه و با رعايت استثنائات مقررات و شرايط مندرج در آن و يا مندرج در الحاقي هاي مربوط تا ميزان پيش بيني شده در زير جبران خواهد كرد.

 

استثنائات عمومي

بيمه گر خسارات از بين رفتن يا مسئوليت حقوقي را كه بطور مستقيم يا غير مستقيم بعلت يا در نتيجه عوامل زير وارد آمده باشد جبران نخواهد كرد.

الف- جنگ، هجوم، عمل

 

مدت بيمه

الف- دوره عمليات ساختماني

مسئوليت بيمه گر ولو اينكه تاريخ مقدمي در جدول مشخصات ذكر شده باشد از زماني شروع خواهد شد كه كالاي مذكور در جدول مشخصات به محل كار رسيده باشد و در تاريخ انقضاي بيمه مقرر در جدول مشخصات پايان مي يابد. در صورتي كه قسمت يا قسمتهايي از كار قرارداد مورد بيمه قبل از تاريخ انقضاي مقرر در جدول مشخصات از طرف صاحب كار تحويل گرفته شده يا مورد بهره برداري قرار گيرد تعهد بيمه گر در همان تاريخ تحويل يا بهره برداري پايان يافته تلقي مي شود.

 

ب) دوره نگهداري

اگر در جدول مشخصات دوره نگهداري نيز پيش بيني شده باشد مسئوليت بيمه گر در طول اين دوره محدود به هر گونه از بين رفتن يا خسارتي خواهد بود كه به پيمانكار يا پيمانكاران بيمه شده و در هنگام اجراي عملياتي كه بر طبق تعدات ناشي از شرط نگهداري قرارداد ملزم به انجام آن مي باشند وارد آمده باشد.

 

شرايط عمومي

  • مسئوليت بيمه گر براي هر گونه پرداختي تحت عنوان اين بيمه نامه مشروط بر اين خواهد بود كه بيمه گزار مقررات اين بيمه نامه را رعايت كرده و كليه وظايفي را كه بعهده دارد دقيقا انجام داده باشد.

جدول

  • خواهد شد.
  • اگر در زمان وقوع خسارت مشمول اين بيمه نامه براي جبران خسارت يا دعاوي اشخاص ثالث بيمه نامه ديگري نيز وجود داشته باشد، بيمه گر با توجه به مبالغ بيمه شده در دو بيمه نامه فقط به نسبت سهم خود مسئول جبران خسارت يا شركت در پرداخت آن خواهد بود.

 ………………….

 

 

 

 

 

مطالب فوق فقط  صفحات اولیه فرم قرارداد  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در  ۹ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.