دانلود فرم قرارداد ساخت بنا


در حال بارگذاری
19 نوامبر 2023
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 1 مگابایت
تعداد صفحات : 2 صفحه
۲۲۵۰۰ تومان
خرید

 

بنام خدا

قرارداد

(مشاركت در ساخت بنا)

**********

 

ماده۱- نظر به اينكه، آقاي ……………… فرزند ……………… به شناسنامه شماره ………….. صادره از ……………… ساكن ………………(كه از اين پس طرف اول قرارداد ناميده خواهد شد). مالك پلاك فرعي ……………… از اصلي ……………… اراضي ……………… بخش ………………واقع در ……………… است و قصد احداث بنا در پلاك مذكور را دارد و نظر به اينكه آقاي ……………… فرزند ……………… به شناسنامه شماره ……………… صادره از ……………… ساكن ………………(كه از اين پس طرف دوم قرارداد ناميده خواهد

ماده۳- مقرر شد طرف دوم بنايي با مشخصات و طبق نقشه اي كه پيوست اين قرارداد و جزء لاينفك آن است و به امضاي طرفين رسيده، در پلاك موضوف احداث كند.

تبصره۱- طرف دوم مكلف است بنا را دقيقا بر مبناي پروانه شهرداري و نقشه هاي مصوب احداث نمايد.

تبصره۲- طرف دوم مكلف است كليه ضوابط و قوانين مربوط به عمليات ساختماني و اصول ايمني را رعايت كند و طرف اول در اين خصوص مسئوليتي ندارد.

ماده۴- طرف دوم مكلف است فتوكپي كليه اسناد هزينه را اعم از اسناد خريد اجناس يا دستمزدها امضا كرده در پايان هر هفته در اختيار طرف اول قراردهد. همچنين مكلف است صورتحسابي در دو نسخه ترتيب دهد و در پايان هر هفته نسخه ثاني صورتحساب را امضا كرده

ماده۸- طرف اول در صورت تخير در ايفاي تعهد موضوع ماده۷ مكلف است بابت هر روز تاخير مبلغ ……………… ريال به طرف دوم بپردازد. پرداخت اين وجه مسقط تعهد طرف اول نخواهد بود و انتقال سه دانگ بايد انجام شود.

ماده۹- در صورت بروز اختلاف در تفسير يا اجراي اين قرارداد آقاي ……………… به نشاني ……………… ……………………………………………….. كه ضمن قبول داوري اين قرارداد را امضا كرده اند، در خصوص مورد به عنوان داور داراي حق صلح و سازش اظهارنظر خواهند كرد و راي ايشان براي طرفين قطعي و لازم الاجرا و غير قابل اعتراض است.

ماده۱۰- اين قرا………………………….

 

 

 

 

مطالب فوق فقط  صفحات اولیه فرم قرارداد  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در  ۲ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.