دانلود فرم قرارداد فروش اقساطي (در قبال اسناد تجاري)


در حال بارگذاری
5 فوریه 2023
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 128 کیلوبایت
تعداد صفحات : 5 صفحه
۱۹۵۰۰ تومان
خرید

 

قرارداد فروش اقساطي

(در قبال اسناد تجاري)

********

 

بين امضا كنندگان زير:

الف- بانك ……………………. شعبه  ………………………. به نشاني  ………………………………………………………… و ب- آقاي/ خانم- آقايان/خانمها  ………………………………………. (مشخصات كامل قيد گردد) كه از اين پس در اين قرارداد متعهد/متعهدين ناميده مي شود/ مي شوند.

ج- آقاي/شرکت………………………………………………

فرزند  ……………….. به شماره شناسنامه  ……………….. صادره  ……………….. به نشاني  …………………………….. ثبت شده ذيل شماره  ……………….. اداره ثبت شركتهاي شهرستان  ……………….. با مديريت آقايان: رئيس هيات مديره: ………………….. نايب رييس هيات مديره: ………………….. آقاي مدير عامل  ………………….. و با امضا صاحبان حق امضا مجاز شركت  ………………….. و مهر شركت به نشاني: ……………………………………….. به موجب آگهي  ……………….. مورخ  …………………. مندرج در روزنامه رسمي شماره  ……………………….. مورخ  …………………..  با رعايت قانون عمليات بانكي بدون ربا و آئين نامه ها و دستورالعملهاي مربوطه قرارداد حاضر منعقد گرديد.

ماده۱- نظر به اينكه خريدار از بانك درخواست نموده اموالي به مشخصات ذيل را جمعا به مبلغ  ……………….. ريال جهت تامين قسمتي از سرمايه هاي شغلي وي كه مورد قبول بانك واقع شده به وي بفروشد لذا بانك با قبول اين درخواست اموال مشروحه ذيل را به خريدار فروخت.

(مشخصات اموال): ……………………………………………………………………………………………………………………… و خريدار تعهد نمود ثمن معامله را در اقساط مقرر مندرج در ماده ۵ اين قرارداد به بانك پرداخت نمايد.

تبصره- خريدار كليه خيارات متصوره قانوني را خصوصا خيار عيب و غبن ولو آنكه به صورت افحش باشد از خود سلب و ساقط نمود.

ماده۲- بانك كالاي مورد معامله را صحيحا و سالما تحويل خريدار نمود و خريدار به تحويل و تصرف آن اقرار و اعتراف كرد.

ماده۳- خريدار اقرار و اعتراف نمود كه از كم و كيف و اوصاف و نيز از تمامي مشخصات اموال موضوع ماده يك و همچنين قيمت نقدي مورد معامله اطلاع كامل و كافي دارد و به هيچ وجه موضوع مبهم و مجهولي در اين رابطه براي وي وجود ندارد.

ماده۴- خريدار اقرار و اعتراف نمود كه كليه مجوزهاي لازم جهت انتقال اموال مورد معامله را دارا بوده و انجام معامله به لحاظ قوانين و مقررات موجود بلامانع است.

ماده۵- نظر به اينكه خريدار مبلغ  ……………….. ريال بابت  ………………..% پيش پرداخت ثمن معامله به بانك پرداخت نموده است لذا متعهد گرديد كه باقيمانده ثمن معامله را كه عبارت از  ……………….. ريال است در اقساط مشروحه ذيل به بانك پرداخت نموده و رسيد دريافت دارد:

 

مطالب فوق فقط  صفحات اولیه فرم قرارداد  بوده اند . جهت دریافت کل ان  در ۵ صقحه  ، لطفا ان را خریداری نمایید .
خرید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.