دانلود قالب وودمارت اورجیـنال (پوسته Woodmart) بدون محدودیت +قالب های اماده


در حال بارگذاری
14 می 2024
49 بازدید
۳۹۸۰۰۰ تومان
خرید

معرفی ویژگی های قدرتمند قالب وودمارت فارسی

قالب فروشگاهی وودمارت یک دوره آموزشی جداگانه نیز دارد. در این دوره آموزشی هرآنچه برای طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند نیاز دارید را به شما آموزش داده ایم. شما قادر خواهید بود بهترین فروشگاه خود را راه اندازی کرده و به درآمد زیادی برسید.این آموزش برای افرادی که به دنبال بهترین شغل ها هستند بسیار مناسب است. در ویدئو مقابل در رابطه با ویژگی ها و کارایی قالب وودمارت توضیح دادیم و شما با امکانات آن و موارد مورد نیازش بیشتر آشنا خواهید شد.

با استفاده از قالب وودمارت می توانید فایل های فیزیکی و دیجیتالی خود را به راحتی بفروشید. در ادامه با ما همراه باشید با ویدئو معرفی قالب وودمارت و دوره آموزش طراحی فروشگاه … .

 

قالب وودمارت (woodmart) یکی از بهترین قالب های فروشگاهی در سطح جهاناین حجم از فروش و رضایت کاربران شانسی و اتفاقی بدست نمی آید. شاید این شرکت هم مانند تیم ابزار وردپرس هدفی جز رضایت کاربران خود نداشته باشد و با ارائه هر نوع قالب وردپرس و محصول بی کیفیتی ، کیفیت کار خود را پایین نیاورد و صرفا به انتشار محصولاتی بپردازد که رضایت و لذت کاربر را به همراه داشته باشد.

قالب WoodMart که توسط تیم قدرتمند ابزار وردپرس کاملا بومی سازی و راستچین شده، یک قالب فروشگاهی بهینه سازی شده برای ایجاد هر نوع فروشگاهی است که رابطه فوق العاده سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. مطمئنا یکی از راه ها برای داشتن یک کسب و کار خوب و رسیدن به موفقیت ، ایجاد رضایت برای کاربر است ، بررسی های دقیق تیم ابزار وردپرس از قالب فروشگاهی وددمارت باعث شد تا این قالب وردپرس فوق العاده به صورت کاملا اورجینال از تم فارست خریداری شود.

 

طراحی سایت به زیباترین شکل با صفحه ساز ویژوال کامپوسرقالب وودمارت

یکی از بهترین ها در نوع خود است. البته این همه ماجرا نیست و با صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر که در قالب استفاده شده است شما می توانید بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید.قالب وردپرس وودمارت آتقدر نامحدود است که همه نیاز های شما را فراهم می کند.

 

هر نوع فروشگاه آنلاینی را که در ذهن خود تصور می کنید ، با قالب وودمارت ایجاد کنید و بر درآمد خود رو به روز بیافزایید.

 

شما میتوانید از سایت فایلیا ، قالب فروشگاه وددمارت را با پشتیبانی رایگان و تضمین کیفیت دانلود فرمایید

همراه با قالب ، بسته نصب اسان و دموهای رایگان نیز قرار داده شده هست و همچنین پلاگین های مورد نیاز

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.