فرم تقسيم نامه ارث و ماترك


در حال بارگذاری
7 جولای 2018
word قابل ویرایش
39 کیلو بایت
3 صفحه
۱۹۵۰۰ تومان
خرید

با التفات به گواهي حصر وراثت شماره                مورخ           صادره از دادگاه حقوقي ۲ شعبه            تهران و برابر گواهينامه واريز ماليات بر ارث شماره                      مورخ                صادره از سرمميزي شماره                  اداره ارث تهران و همگي كما فرض الله .

 

مورد تقسيم : ما ترك غير منقول مرحوم مورث مرقوم به شرح زير :

۱- تمامت شش دانگ يك باب خانه مسكوني احداثي در شش دانگ يك قطعه زمين به مساحت         متر مربع داراي پلاك                  فرعي از            اصلي مفروز و انتزاعي از پلاك               فرعي از اصلي نامبرده واقع در اراضي                    بخش                ثبتي تهران محدوده و مورد ثبت سند مالكيت شماره           مورخ   /   /   صفحه         جلد           به شماره چاپي               صادره به نام مورث مرقوم به انضمام برق شماره پرونده             و آب شماره اشتراك                   و گاز شهري شماره شناسايي              منصوبه هاي در آن .

۲-تمامت شش دانگ يك قطعه باغ به مساحت               متر مربع داراي پلاك                      فرعي از              اصلي مفروز واقع در اراضي                بخش                   ثبتي تهران محدوده و مورد ثبت سند مالكيت شماره         مورخ           صفحه             جلد             به شماره چاپي          صادره به نام خانم / آقاي :              انتقالي مع الواسطه به مورث مزبور طبق سند شماره پرونده و با يك حلقه چاه عميق آب حفر شده در آن .

قدر السهم ناشي از تقسيم :

۱- تمامت شش دانگ يك قطعه باغ رديف (۲) مورد تقسيم عرصتاً و اعياناً و با چاه عميق آب حفرش شده در‌آن و برق منصوبه در آن و با جميع توابع و لواحق شرعيه و عرفيه آن در سهم اختصاصي مشاعي و باالمناصفه آقاي          (پدر ) و خانم                        (مادر ) مورث مزبور باازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و ميگيرد .

 

۲-تمامت شش دانگ  يك باب خانه مسكوني رديف (يك) مورد تقسيم عرصتاً و اعياناً با برق و آب و گاز و با جميع توابع و لواحق شرعيه و عرفيه آن در سهم اختصاصي دختران موصوفه مورث مرقوم ( هر يك نسبت به يك دانگ و نيم مشاع ) ودر سهم اختصاصي بانو                       همسر مرحوم مورث مزبور نسبت به مقدار يك دانگ و نيم مشاع به ازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و ميگيرد .

 

 

۳-تمامت شش دانگ يك دستگاه آپارتمان رديف (سه) مورد تقسيم با برق اختصاصي و بقدر السهم از برق و از آب و از گاز مشترك و با شوفاژ روشن و با قدر السهم از عرصه و ساير قسمت هاي مشاعي و مشترك طبق قانون تملك آپارتمان ها و آيين نامه اجرايي آن           متساوياً (هر يك نسبت به مقدار يك دانگ و نيم مشاع ) در سهم اختصاصي پسران مورث مرقوم قرار گرفته و ميگيرد .

تذكاريه :

  • هر يك از تقسيم كنندگان مرقوم منفرداً يا بعضاً و همه متفقاً ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم كه با قراره شفاهي عقد خارج لازم بين آنان منعقد شده متعهد و ملزم به اجراي تمامي مفاد اين سند تقسيم نامه گرديده مي باشد .
  • چنانچه به هر نحوي از انحاء و به هر صورت اعم از پيش بيني شده و نشده در رابطه با اين تقسيم و نحوه آن اختلاف ارزش يا مرغوبيت و نظاير آن مشاهده يا ابراز گردد هر يك از تقسيم كنندگان فوق الذكر ضمن العقود اختلاف ارزش و ما به التفاوت ها را به يكديگر در مقابل اخذ ۷۵ گرم نبات مصالح قطعيه ، شرعيه و قانوني نمودند و كليه شرايط صحت عقد صلح قطعي اعم از قبض و اقباض و غيره اجراء شده .
  • منافع مورد تقسيم قبلاً به كسي واگذار نشده و دارندگان سهام اختصاصي مرقوم هر يك نسبت به سهم اختصاصي خويش مندرجه در اين سند اقرار بتصرف و قبض سهام اختصاصي مرقوم خود نمودند .
  • هر يك از تقسيم كنندگان به تنهايي به يكديگر ضمن العقد وكالت و اختيار و اذن داده و مي دهند تا چنانچه در مفاد اين تقسيم نامه از حيث اشتباهات ناشي از سهو قلم و نظاير آن احتمالاً اشتباهي روي داده شده باشد راساً نسبت به رفع اشتباه و سهو قلم بدون آنكه در ماهيت اين تقسيم خللي وارد گردد (هر يك از آن اصالتاً و با وكالت از سايرين ) اقدام نمايد .
  • كليه اسناد مالكيت املاك فوق الذكر جهت صدور اسناد مالكيت جديد بر مبناي اين تقسيم نامه به ادارات ثبت مربوطه ارسال مي گردد .
  • كليه تقسيم كنندگان فوق التوصيف ضمن العقود مزبور هرگونه ادعا و اعتراض بعدي و احتمالي ولو به عنوان تضرر و غيره را از خود سلب نموده و احتياطاً كافه خيارات خصوصاً خيار غبن هر چند فاحش از تقسيم كنندگان اسقاط گرديد .

 

  • این فقط قسمتی از متن قرارداد است . جهت دریافت کل متن قرارداد ، لطفا آن را خریداری نمایید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.