فرم قرارداد اجاره پارکینگ


در حال بارگذاری
7 جولای 2018
word قابل ویرایش
34 کیلوبایت
3 صفحه
۱۸۵۰۰ تومان
خرید

بنام خدا

قرارداد

(اجاره يك باب پاركينگ)

 

 

طرف اول قرارداد(موجر): خانم/آقاي ……………….. فرزند آقاي ……………….. داراي شناسنامه شماره ……………….. صادره از ……………….. متولد ……………….. ساكن ……………………………………………………………

طرف دوم قرارداد(مستاجرين):

  • خانم/آقاي ……………….. فرزند آقاي ……………….. متولد ……………….. داراي شناسنامه شماره ……………….. صادره از ……………….. به نشاني: …………………………………………………………………….
  • خانم/آقاي ……………….. فرزند آقاي ……………….. متولد ………………..داراي شناسنامه شماره ………………..صادره از ……………….. ساكنين تهران به نشاني: …………………………………. و هر دو متساويا و مشاعا، متفقا و متضامنا.

موضوع قرارداد:

تمامت شش دانگ يك باب پاركينگ به مساحت ……………….. متر مربع داراي پلاك ……………….. فرعي از ……………….. اصلي مفروز و مجزا شده از پلاك ……………….. فرعي از اصلي نامبرده واقعي در اراضي ……………….. بخش ……………….. ثبتي تهران محدوده و مورد ثبت سند مالكيت شماره ……………….. مورخ ……………….. صفحه ….. جلد……… به شماره چاپي ……………….. صادره به نام موجر با جميع تواقع شرعيه و لواحق عرفيه آن بدون استثنا عرصتا و اعيانا با برق و آب و گاز منصوبه هاي در آن كه قبلا مورد اجاره طبق سند اجاره شماره ……………….. مورخ ……………….. تنظيمي دفتر خانه شماره ……………….. تهران در اجاره خانم/آقاي ……………….. بوده ليكن به موجب سند صلح شماره ……………….. مورخ ……………….. تنظيمي اين دفتر خانه در همين تارخي كليه حقوق خانم/آقاي ………………..(مستاجر آن سند) به مستاجرين اين سند ناشي از حق سرقفلي مورد اجاره سند اجاره مرقوم مصالحه قطعيه گرديده فلذا مستاجرين اين سند به سبق رويت مورد اجاره وقوف كامل از محل وقوع، حدود و مشخصات اقرار به تصرف و قبض مورد اجاره نمودند و مورد اجاره صرفا جهت اشتغال مستاجرين به شغل ………….. اجاره داده شده است و لاغير و مستاجرين به هيچ عنواني حق تغيير نوع استفاه مزبور را از مورد اجاره ندارند.

مدت قرارداد: ……………….. سال كامل شمسي از تاريخ ……………….. كه با قرار مستاجرين از آغاز مدت استيفاي منافع كرده اند.

  • این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.