قرارداد اجاره به شرط تمليك ماشین آلات صنعتی


در حال بارگذاری
7 جولای 2018
word قابل ویرایش
58 کیلوبایت
5 صفحه
۱۵۵۰۰ تومان
خرید

 

مخصوص طرح هاي صنعتي ( در مواردي كه مستحدثات و يا ماشين آلات كارخانه وثيقه مي باشد )

بين امضا كنندگان ذيل :

الف- بانك ……..(مشخصات كامل ذكر گردد ) كه از اين پس در اين قرارداد بانك ناميده مي شود از يك طرف و

ب- شركت / كارخانه …………….. كه مشخصات كامل آن در ذيل اين قرارداد مندرج است و از اين پس در اين قرارداد مستاجر ناميده مي شود از طرف ديگر اين قرارداد با شرايط ذيل منعقد گرديد :

ماده ۱- بانك اموال مشروحه زير را به عنوان اجاره به منظور استفاده در طرح  …………. به تصرف مستاجر داد تا در طول مدت قرارداد از منافع آن استفاده نمايد و مستاجر اقرار به تصرف آن نمود ( مشخصات مورد اجاره به طور كامل ذكر گردد )

ماده ۲- مدت قرارداد از تاريخ انعقاد تا پايان ……………… مي باشد .

ماده ۳– كل ما الاجاره مبلغ …… ريال مي باشد . مستاجر مبلغ … ريال آن ره به عنوان پيش پرداخت نقداً به بانك پرداخت نمود . مستاجر تعهد نمود  بقيه مبلغ مال الاجاره را كه بالغ بر …. ريال مي باشد در اقساط زير بدون اين كه نيازي با اخطار قبلي بانك باشد به بانك پرداخت نموده و رسيد دريافت دارد ( تاريخ اقساط و مبلغ آن به تفصيل ذكر گردد . )

تبصره : وجوه دريافتي از مستاجر به عنوان پيش پرداخت بابت قسمتي از مال الاجاره هر قسط متناسب با كل اقساط مال الاجاره محاسبه و منظور گرديده است . مستاجر نحوه محاسبه و تخصيص پيش پرداخت توسط بانك را
تاييد نمود .

ماده ۴- مستاجر اقرار و اعتراف نمود كه تمامي اموال مورد اجاره سالم و بدون عيب و نقص تحويل وي گرديد و همچنين تعهد نمود كه اموال مورد اجاره را حفظ و نگه داري نموده و آنرا طبق نظر كارشناس بانك و در حد متعارف و معمول مورد استفاده و بهره برداري قرار دهد و از ماشين آلات  مورد اجاره با در نظر گرفتن ميزان راندمان و قدرت آنها و طبق دستورات ، ضوابط و استانداردهاي كمپاني سازنده بهره برداري نمايد و بانك حق خواهد داشت بدون اخطار قبلي و در هر زمان كه بخواهد اموال مورد اجاره را مورد بازرسي و بازديد قرار دهد و مستاجر نيز مكلف است راهنماييها  و توصيه هاي بانك  را نسبت به نحوه استفاده از اموال مورد اجاره قبول نمايد .

تبصره : مستاجر مكلف است تعهدات مذكور در اين ماده را در خصوص اموال مورد وثيقه نيز مرعي دارد .

ماده ۵ مستاجر مسئول هر گونه خسارتي است كه به مورد اجاره وارد مي شود اعم از اينكه نسبت به مورد اجاره تعدي و تفريط كرده و يا نكرده باشد و بايستي كليه خسارات وارده را بنا به تشخيص بانك و به ميزاني كه بانك تعيين مي نمايد به بانك پرداخت نمايد . تشخيص بانك در مورد ورود خسارت و ميزان خسارت وارده براي مستاجر قطعي و الزام آور مي باشد و مستاجر حق هر گونه ايراد و اعتراضي را در اين مورد از خود سلب نمود .

  • این فقط قسمتی از متن قرارداد است . جهت دریافت کل متن قرارداد ، لطفا آن را خریداری نمایید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.