قرارداد کار ۲۳ جزیی


در حال بارگذاری
22 نوامبر 2020
نوع فایل : word (قابل ویرایش)
حجم فایل : 6مگابایت
تعداد صفحات : 10صفحه
۱۰۵۰۰ تومان
خرید

 

 

این قرارداد به استناد ماده  ۱۹۰و۱۰ قانون مدنی کشور ایران فیمابین گروه مهندسی ………. به نمایندگی ……………….که در این قرارداد کارفرما نامیده میشود به آدرس:………………………………….. تلفن:………………….. و از سویدیگر شرکت …………………….به شماره ثبتی …………….به نمایندگی ………………..به شماره شناسنامه ………….صادره از ………….بهآدرس:…………………………….. تلفن: ………………. در این قرارداد پیمانکار نامیده می شودبا شرایط و مشخصات ذیل امضاء و مبادله گردید.

 

ماده یک موضوع قرارداد

عبارت است از ……………………………………در پروژه ………………………………………..با بهترین و بالاترین کیفیت اجرای کار مطابق با لیست ذیل و مدارک مندرج در ماده ۲ قرارداد حاضر می باشد، که ممهور به مهر و امضای طرفین بوده و جزء لاینفک این قرارداد میباشد.

 

 

ماده دو- اسناد و مدارک قرارداد

اينقرارداد،شاملاسنادومداركزيربودهوبا اولویتزيربريكديگرارجحيتداشتهوقابلاستنادميباشند:

۱- قرارداد حاضر.

۲- مشخصات فنی و عمومی ( نشریه ۵۵ واصول فنی)، دستورالعمل­ها و استانداردهای فنی و ایمنی و دستورالعمل­های مندرج برروی نقشه­ها.

۳- كليه دستور كارهايي كه در حين اجرا توسط كارفرما يا دستگاه نظارت ابلاغ ميگردد.

۴-برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی کارفرما به پیمانکار

 

ماده سه مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد شامل اجرایکاملعملیاتموضوعپیمان،به میزان ………………….. ريال خالص می باشد که تا ۲۵ درصد قابل افزایشیا کاهش می باشد و بر اساس صورت وضعیت پیشرفت کار،وبراساسکیفیتمطلوبکار،پساز تائید دستگاه نظارتکارگاهورضایتکارفرماباتوجهبهشرايطقراردادقابلپرداختخواهدبود.

جدول آنالیز قیمت

مبلغ کل

(ريال)

مبلغ واحد (ریال) مقدار واحد شرح ردیف
          ۱
          ۲
          ۳
          ۴
          ۵
          ۶
     

 

مقطوع مبلغ قابل پرداخت ۷

 

تبصره ۱–قیمتهای این قرارداد در طول مدت زمان اجراي اين قرارداد ثابت بوده و با گذشت زمان هیچگونه تعدیل یا افزایش قیمت به آن تعلق نمی­گیرد و پیمانکار کلیه شرایط را در نظر گرفته است .

تبصره۲– مقدار کار انجام شده توسط پیمانکار در صورتجلسهبادفتر فنی کارگاه مشخصمیگردد (توسط گروه اجرایی در کروکی مشخص می گردد)وپسازتائیددستگاهنظارتوسرپرستکارگاهازنحوهوکیفیتانجامآنظرفمدت……روز، از تاريخ ارائه صورتجلسه (كروكي)وگزارشانجامكار ( صورتوضعيتانجامكار )  از سوي پیمانکاربه كارفرما ،  قابلپرداختخواهدبود.

تبصره۳– تهیه کلیه ابزار آلات وماشین آلات مورد نیازجهت اجرای عملیاتموضوعپیمان (…………………….) به عهده پیمانکار است و از این بابت پرداخت جداگانه ای صورت نخواهد گرفت.

تبصره ۴ _ در صورت عدم تائید ناظر اجرایی و مسئول کنترل کیفیت کارگاه با توجه به شرايط و موارد مندرج در قرارداد  پيمانكار متعهد به تخريب و اجرای مجدد عملیات موضوع پیمان مي باشد چنانچه اين امر منتسب به پيمانكار باشد ، پيمانكار  بدون دريافت هزينه اضافي متعهد به انجام آن  خواهد بود.

 

 

ماده چهار نحوه پرداخت

۴-۱-مبلغ ……………… ریال(معادل ……………. درصد قرارداد) به عنوان پیش پرداخت (در ازای یک فقره چک به همین مبلغ که به صورت امانت از سوی پیمانکار به کارفرما تحویل میگردد) که در هر صورت وضعیت به تناسب کسر خواهد شد.

۴-۲-پس از اتمام هر بخش از کار، پیمانکار موظف است نسبت به تهیه صورت وضعیت کارهای انجام شده اقدام نمايد که پس از کسر موارد ذکر شده در ماده ۱۰ قرارداد، به صورت زير قابل پرداخت ميباشد:

  • مبلغ صورت وضعیت پس از کسر ۱۰ درصد حسن انجام کار و یا جرایم احتمالی  و صورت وضعیت های پرداخت شده قبلی و پس از ۲۰ روز کاری از تاريخ دريافت صورت وضعيت كارها  قابل پرداخت می باشد .

تبصره ۵–حسن انجام کار پس ازدو ماه از تحويل موقت(دوره تضمین ۲ ماه پس از تحويل موقت)می باشد . كارفرما در صورت رضايت از كيفيت اجراء و زمان كار اجرا شده، می تواند در هر زمان بنا به شرایط پیمانکار اقدام به آزاد سازی جزء و یا کل حسن انجام کار نماید.

تبصره ۶–پس از اتمام كار و تهيه صورت وضعيت قطعي ، هرگونه اشتباه در محاسبات در صورت وضعيتهاي موقت و پرداخت ها قابل تصحيح ميباشد.

تبصره ۷-  در صورت عملیات دوباره کاری مقدار کار انجام شده صورت جلسه می گردد و با توافق طرفین قابل پرداخت خواهد بود.

تبصره ۸- تمامی صورت وضعیت ها با تایید سرپرست کارگاه یا مدیر پروژه قابل پرداخت خواهد بود .

 

۴-۳- یک فقره چک تضمین بابت ضمانت صحت اطلاعات ارائه شده و رعایت کلیه اصول کار به مبلغ ……………. ريال از طرف پیمانکار به کارفرما در ابتدای قرارداد ارائه شده که در پایان دوره تضمین به پیمانکار مسترد خواهد شد.

 

ماده پنج– مدت قرارداد

مدت کلی توافقنامه …………….. از تاریخ ………………. می باشدکه جرایم تاخیرات نیز مطابق جدول زمانبندی در صورت وضعیت محاسبه و کسر می گردد . (به ازای هر روز تاخیر………..مبلغ قرارداد، از پیمانکار کسرخواهد شد.)

 

ماده شش–نماينده تام الاختيار كارفرما

۶-۱- مدير اجرايي پروژه آقاي مهندس …

 

خرید

 

…….. نماينده كارفرما در كارگاه ميباشند و نظارت بر اجراي تعهداتي كه پيمانكار طبق مفاد

 

 

 

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.