نمونه قرارداد پیمانکاری به صورت دست دوم


در حال بارگذاری
6 جولای 2018
word قابل ویرایش
90 کیلوبایت
3 صفحه
۱۷۰۰۰ تومان
خرید

بسمعه تعالی

            قرارداد پيمانكاري به صورت دست دوم ( ( Sub contractدر قالب پيمان مديريت (Cost Plus)

اين قرارداد در تاريخ ………………  فيمابين شركت ……………………………. به نشاني: ……………………………………………………………………………………………. بعنوان كارفرما و …………………… به نشاني ………………………………………………………………………  بعنوان پيمانكار به نمايندگي …………………… ازطرف ديگرکه منبعد طرف قرارداد نامیده می شود،به شرح زيرمنعقد مي گردد.

 

۱ موضوع قرارداد : مديريت اجرايي عمليات                                                  موضوع قرارداد شرکت                                      

به عنوان کارفرما  با سازمان / شرکت                                  به عنوان کارفرمای اصلی

       ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲- محدوده كاري :

۱-۲ تعيين و تقبل هزينه هاي مربوط به تشخيص طرف قرارداد

الف –  مدير پروژه                                                                                                                                             ب – سرپرست كارگاه

ج – كادر فني كارگاه ( تكنسين ، نقشه بردار )                                                                                                                        د – مسئول كنترل پروژه

ه – كارشناس دفتر فني

و – مسئول تداركات

ز- مسئول ایمنی

۲-۲ تهيه ليست كوتاه (Short  List) پيمانكاران جز ، استعلام و عقد قرارداد و تهيه و تاييد صورت حسابهاي موقت و قطعي و ارسال به كارفرما

۳-۲ تعيين و اخذ پيش فاكتور ، سفارش قطعي خريد مصالح مصرفي ، ماشين آلات ، ابزار يا كرايه آنها  و ايجاد تمهيدات لازم جهت حمل به كارگاه

۴-۲ تهيه و ارسال صورت وضعيت ها و صورتجلسات به كارفرما  ودفاع از آنها

۵-۲ مكاتبات كارگاهي و ارسال پيش نويس مكاتبات  به كارفرماو شركت در جلسات

۶-۲ تهيه طرحها و نقشه هاي تكميلي و پيشنهادي

۲-مدت قرارداد :                                    ………………………….

۳-شروع قرارداد:                                    ……………………………………………………….

۴-محل انجام كار :                                 ……………………………………………………….

۵- مبلغ قرارداد /برآورد هزينه اوليه : برآورد هزينه پروژه                                ریال ( در صورت صحت احجام و مقادير اوليه – فهرست مقادير – با احجام واقعي پس از اجراي كار )

                      ……………………………………………………………………………………………………….

۶– گردش كار : طرف قرارداد پس از مبادله قرارداد نسبت به تهيه برنامه زمان بندي به روش مسير بحراني ( CPM) و تهيه ليست مصالح مصرفي ( M.T.O ) متناسب با برنامه زمان بندي اقدام مي نمايد ، سپس مطابق زمان بندي نسبت به سفارش مصالح يا عقد قرارداد، با پيمانكاران جز به ترتيب زير اقدام مي نمايد :

 

 

 

طرف قرارداد ۲۰ روز قبل از موعد سفارش مصالح يا به كارگيري  پيمانكاران جز طبق زمان بندي اقدام به تهيه استعلام و اخذ پيش فاكتور مي نمايد و طي ۱۰ روز به كارفرما يا نماينده قانوني وي ارسال مي نمايد سپس كارفرما طي ۵ روز نسبت به پرداخت چك مربوطه يا تنخواه متناسب اقدام مي نمايد .

 

۷- شرايط پرداخت :

به صورت      % از مبلغ هزينه برآورد اوليه كلا به مبلغ          كه ۲۰% از آن پس از عقد قرارداد در قبال ارائه تضمين معتبر به كارفرما و ۸۰% باقيمانده به ترتيب ذيل پرداخت خواهد شد :

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.