پاور پوینت معماری رنسانس


در حال بارگذاری
9 جولای 2018
پاور پوینت
2 مگابایت
22 اسلاید
۱۹۷۰۰ تومان
خرید

قسمتی از پاورپوینت معماری رنسانس 

با وجود این‌که در تاریخ هنر، آغاز رنسانس به اموری همچون سال فتح قسطنطنیه در سال ۱۴۵۳ به وسیله سلطان محمد فاتح و تشکیل حکومت عثمانی به جای دولت بیزانس، یا پایان یافتن بیماری طاعون و اموری از این قبیل نسبت داده شده است؛ اما در نزد مورخان هنر این امر یقینی است که رنسانس هنری از ایتالیا آغاز شده، بدین ترتیب که هنرمندان ایتالیایی بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی حاضر نشده بودند به سبک گوتیک در معماری تن دهند و حتی این مفهوم را به صورت طعن و استهزا برای این سبک به کار می‌‌بردند و علیه سبک گوتیک عصیان نموده و به سوی سبک جدید حرکت کردند.

جايگاه انسان در دوره رنسانس

سرانجام انسانهاي منفرد ، واقعي و حجم دار ميشوند و سايه شان بر زمين مي افتد.
انسان سده هاي ميانه خود را فاسد و ضعيف الاراده مي پنداشت و به بيان دقيقتر ،گمان ميكرد فقط با وساطت پروردگار دانا قادر به هركاري است. با آنكه انديشمندان بسياري اعم از پروتستان و كاتوليك بر اين انديشه چند صد ساله تاكيد ميكردند ،انديشه دوره رنسانس چيز ديگري است: انسان ميتواند خود را بسازد.
چنين پنداشته ميشود كه وي از قدرت كار گزاري يا فاعليتي خدادادي برخوردار است كه در وجود انسانهاي بزرگ به صورت موهبت الهي «نبوغ» متجلي ميشود.بدين ترتيب در دوره رنسانس ،انسان انديشمند ميتواند بر نفرين گناه ازلي فائق آيد و بر فراز سنگيني بار گناه ويرانگر آن ،خود را چنانچه مايل باشد به آن پايه اي برساند كه شايستگي اش را دارد.
جوواني پيكورلا ميراندو فيلسوف نابغه و جسور دوره رنسانس ،در كتاب «گفتار در باب مقام انسان»(كه عنوانش ادعاي تازه اي است)،خداوند را در حالي تجسم ميكند كه اين اجازه را به انسان ميدهد و اين كار را چنان انجام ميدهد كه تفاوتي چشمگير با تصور درماندگي طبيعي انسان در سده هاي مياني پيدا ميكند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • دقت فرمایید بعد از خرید فایل ، روی دکمه سبز کلیک کنید و سپس روی دکمه قرمز دانلود کلیک کنید .
  •   جهت دیدن آموزش نحوه دانلود فایل اینجا کلیک کنید
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با شماره 09353877793 واتساپ کارشناس پشتیبان فایلیا تماس بگیرید.